Zij is slimmer dan wij blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:40 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
dat zwaar overdreven amerikaanse emotionele gezeik. en ze is er nog miljardair mee geworden ook.
bah bah bah, kutshow.
klacht: Oprah![]()
nou enquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:48 schreef Carrie.Heffernan het volgende:
ze is wel beter dan ellen.
Zap wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou enzwaar overdreven kutshow, met het zwaar overdreven amerikaanse gezeik. Dat publiek loop zo verschrikkelijk op oprah te geilen
![]()
Dit is niet voor niets een forum waar mensen kunnen reageren op je debiele klachtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit is niet voor niets de klaagbaak
en dan ook nog allemaal keihard krijsen omdat ze een paar geitenwollensokken krijgen die oprah ook draagt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef countergirl het volgende:
Maar datzelfde geld voor Dr. Phil, 't is allemaal zo Amerikaans. En Ellen probeert net als oprah haar publiek te paaien met allemaal hebbedingetjes...Da's volgens mij ook de reden dat ze daar zitten.
iig een natte stoelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:05 schreef countergirl het volgende:
Maar als ze mij zouden uitnodigen om daar in het publiek te zitten zou ik dat dus mooi niet afslaan he!!
Je weet nooit wat het je oplevert!!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:10 schreef countergirl het volgende:
Ha, ha, maar ik heb wel de nieuwste hebbedingetjes, die nog niet in de winkel liggen!!
Neen noel is godquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:40 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
dat zwaar overdreven amerikaanse emotionele gezeik. en ze is er nog miljardair mee geworden ook.
bah bah bah, kutshow.
klacht: Oprah![]()
He, bij Ellen kreeg je Lost seizoen 2 op dvd!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:34 schreef Seventees het volgende:
Oprah: 'Iedereen krijgt een (belachelijk dure) breedbeeld tv!'
Publiek: 'Wwwwwwhhhaaahooooooooeeehhhhhhhhwweeeeeeeeeeeeeeaaaaahhhhhhhhhhh!!!!
snik, huil, traan, snotter gilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll'
Van de buis met dat wijf.
En Tyra Banks, Dr Phil en Ellen DeGeneres
Ik ben zuidafrikaanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik ben neger.
Held.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben zuidafrikaan![]()
Ja, blanke zuidafrikaan......en ik heb apartheid meegemaakt
Ik ben ook zuidafrikaan ( Nee echt ) Nouja, half dan. Maar ik heb de apartheid niet mee gemaakt want ik ben heul 14quote:Op zondag 29 juli 2007 00:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben zuidafrikaan![]()
Ja, blanke zuidafrikaan......en ik heb apartheid meegemaakt
Ik vind 'm wel sexy.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |