of ie ok wors lusquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:59 schreef Hanenwurger het volgende:
Heerlen. De stad waar niemand fatsoenlijk Nederlands of Limburgs spreekt. Een hybride van die twee talen is ontstaan door het mijnverleden toen al die Hollender naar Heerlen kwamen om de baas te spelen over alle Limburgers. Ja, en werken in de mijn hoo maar. Dat moest die vuile katholieken doen, waar ze ook vandaan kwamen. Hollandse fascisten!
mensen die lopen te zeiken op mensen die andere mensen verbeteren verbeterenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:36 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die lopen te zeiken op mensen die andere mensen verbeteren.
Die komen vaker voor. Ook bij mij.quote:
OMGWTFBBQ!! Interpunctie, hoofdletters, volzinnen... Watskeburt?quote:
Ik heb het licht gezien en ik voelde ineens zo'n warm gevoel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ!! Interpunctie, hoofdletters, volzinnen... Watskeburt?
Inferieur Limburgertje toch.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
iech begin ut echt helemaal zaot te worden heij al dat gezeik mèr, mèh overer eederein en al dat gezeik over spellng? get maakt ut oet wee iemand typt? helemaal niks toch?
en daan höb je vaan die mensen die zeuren over dat mensen ergens get fout typen, of typen wee hun dat willen?
get boeit ut? je begrijpt ut toch of neet soms? je bent neet op sjaol hoor, en daorbeij ut is fucking vakantie man/vrouw whatever
klacht: mensen die andere mensen verbeteren
Ik vind het eng.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb het licht gezien en ik voelde ineens zo'n warm gevoel.
nou sorry hurquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef blonchi het volgende:
[..]
Inferieur Limburgertje toch.
'Taalverbeteraars' schijf je aan elkaar.
Hubse neet van trugk hè?
![]()
Ies dad liemburrugs?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
iech begin ut echt helemaal zaot te worden heij al dat gezeik mèr, mèh overer eederein en al dat gezeik over spellng? get maakt ut oet wee iemand typt? helemaal niks toch?
en daan höb je vaan die mensen die zeuren over dat mensen ergens get fout typen, of typen wee hun dat willen?
get boeit ut? je begrijpt ut toch of neet soms? je bent neet op sjaol hoor, en daorbeij ut is fucking vakantie man/vrouw whatever
De groeten aan je anus familiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:04 schreef EricG het volgende:
Mensen die niet gewoon correct Nederlands kunnen schrijven
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die taalfoutjes maken hebben altijd zo'n mooi excuus klaarliggen:
'ik heb m'n spellingcontrole uit staan'
'ik heb haast'
rot toch op. Die regels horen in je hoofd te zitten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |