De 700 en 400 Mb DivX-versies hadden er (nog erger) last van. Beroerde poster. Gelukkig wel een versie kunnen vinden waar audio en video wel synchroon waren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:27 schreef Happel het volgende:
Dat is de reden dat ik nooit HDTV-versies download. Echt strontvervelend en jammer, maar ja. Het is niet anders.
Heb nog nooit een gammele avi van een payserver gehaalt. Gewoon weten welke je moet hebben...quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef gronk het volgende:
Ook van een payserver kun je gammele avi's downloaden hoor. Dat heeft niets te maken met je newsserver, maar eerder met degene die dingen uploadt
(het wachten is nu op de eerste de beste joker die gaat lopen patsen met z'n 'first-day' of hoe-ze-ook-mogen-heten 1334 h4ck0r sites)
op een torrent website die speciaal voor TV series is. Geniaalquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:13 schreef Geqxon het volgende:
Waar de fuck downloaden jullie wel niet man?!
Het kan je natuurlijk ook gewoon niet opvallenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb nog nooit een gammele avi van een payserver gehaalt. Gewoon weten welke je moet hebben...
Waarom wil je hier persé lezen op de dag van de nieuwe aflevering dan? Niet zo zeiken. Het is al jaren op Fok de regel dat vanaf de dag dat de aflevering is uitgezonden er zonder spoilertags over gepraat mag worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:02 schreef gronk het volgende:
Ach, ik had 't kunnen weten. 1334 users die hun status moeten halen uit het feit dat ze om 11 uur 's morgens een gedownloade TV-serie kunnen kijken:
Kijkcijfers vallen tot nu toe niet tegenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:07 schreef Jnk18 het volgende:
Dit is het terminator topic? Ik zie alleen maar praat over torrents en shit!
Laatste episode was leuk, ik vind het wel een leuke show! Hopelijk canned FOX het niet na 13 episodes ofsow.
Aflevering 6 isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:43 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Nieuwe aflevering was weer interessant. Cameron begint een steeds boeiender karakter te worden, met al haar vreemde trekjes. Ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Echte leet users hebben hem om 5u 's nachts al bekekenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:02 schreef gronk het volgende:
Ach, ik had 't kunnen weten. 1334 users die hun status moeten halen uit het feit dat ze om 11 uur 's morgens een gedownloade TV-serie kunnen kijken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |