Niet echt een spannende cliffhanger idd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef LSDsmurf het volgende:
Wel nogal een flauw einde. Alsof een terminator last zou hebben van zo'n ontploffing
Dat is die kerel uit het internet café die de Turk in zijn bezit heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:58 schreef BlackSheep het volgende:
Maarre, heb ik iets gemist? Moeten we die persoon kennen die daar aan de overkant van de straat loopt? of is dat gewoon weer een random terminator?
Johnny Cash - When The Man Comes Around .quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef MaddoxX het volgende:
vond et wel leuke eps
btw hoe heet die plaat tijdens scene @ zwembad?
Het spannendste is dat we niet zeker weten of het ooit terugkomtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:54 schreef neggix het volgende:
Wel weer 2 goeie eps. Jammer dat het weer een tijd wachten is. En jammer dat alleen zij is opgeblazen. Is natuurlijk helemaal niets mee aan de hand. Niet echt spanning voor de herfst.
Maar goeie serieBlijf ik zeker volgen
Niemand weet hoe het zit? Uit de originele films meen ik me te herinneren dat de vader van John helemaal niet uit de toekomst kwam en dan is het allemaal een stuk logischer, omdat John dan in de toekomst tenminste al had bestaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:58 schreef TheGame het volgende:
Ik snap alleen het verhaal mbt John's vader even niet meer. Zijn vader is dus terug in de tijd gegaan na Armageddon en heeft toen een relatie met Sarah gekregen en daar is John uit voortgekomen. Hoe wisten ze dan dat John de rebellenleider zou worden, hij bestond immers niet in de toekomst. Ik kan me ook niet meer herinneren hoe dit in de originele films werd uitgelegd. Iemand die hier meer duidelijkheid over kan scheppen?
Zijn vader (Kyle Reese) komt wel degelijk uit de toekomst. Je moet er ook niet te hard over nadenken, dat tijdreis gedoequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef TheGame het volgende:
[..]
Niemand weet hoe het zit? Uit de originele films meen ik me te herinneren dat de vader van John helemaal niet uit de toekomst kwam en dan is het allemaal een stuk logischer, omdat John dan in de toekomst tenminste al had bestaan.
Kyle Reese wordt in The Terminator door John Connor teruggestuurd om Sarah Connor te beschermen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef TheGame het volgende:
[..]
Niemand weet hoe het zit? Uit de originele films meen ik me te herinneren dat de vader van John helemaal niet uit de toekomst kwam en dan is het allemaal een stuk logischer, omdat John dan in de toekomst tenminste al had bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Kyle Reese wordt in The Terminator door John Connor teruggestuurd om Sarah Connor te beschermen.Maar dan moet Kyle ooit naar Sarah zijn gestuurd zonder John's tussenkomst aangezien hij pas na het tijdgereis van z'n pa geboren wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oplossing: Sarah moet belangrijk zijn voor de toekomst ook zonder John. Maar ze sterft vóór J-Day![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |