Rutger Hauer was wèl een lekker ding hoor. Is dit een soapie of zo?quote:
Ook al zo raar dat Huhg Grant als sexsymbool wordt gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:13 schreef Lienekien het volgende:
Daan Schuurmans. Hij heeft van die Hugh Grant hondeogen.
Zeg ik toch ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rutger Hauer was wèl een lekker ding hoor. Is dit een soapie of zo?
Wat sla jij soms idiote taal uit, zeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook al zo raar dat Huhg Grant als sexsymbool wordt gezien.
Je hoeft maar een scheet te laten op film tegenwoordig en meisjes gaan rukken op je foto
Zo verraad je jezelf wel he.... Alleen travo's gedate duidelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook al zo raar dat Huhg Grant als sexsymbool wordt gezien.
Je hoeft maar een scheet te laten op film tegenwoordig en meisjes gaan rukken op je foto
Wel een sexsymboolquote:
Daan Schuurmansquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:08 schreef tong80 het volgende:
Dit is ons nationale sexsymbool.
[afbeelding]
Need to say more ?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:29 schreef dutchtubby het volgende:
mischien dat het voor jouw en sex symbool is tong, maar voor normale mensen niet.
Ik zei ook niet dat ik het op een positieve manier bedoeldequote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:19 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat vind ik hem juist compleet missen. Saai hoofd.
Gatver !! Wie is dat nou weer ??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:55 schreef female81 het volgende:
Trouwens nog een bewijs van de topictitel: De huidige nummer 1.
[afbeelding]
Gatver, wat een boerenkop. Ril.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:55 schreef female81 het volgende:
[afbeelding]
What the fuck is that?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:55 schreef female81 het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |