Ik zag laatst een vrouw met zo'n moedervlek op haar gezicht. Inclusief haren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
Dat is trouwens wel een nasty moedervlek zeg. Groeien er ook haren op?
Open je eigen topic dan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:42 schreef IHVK het volgende:
O jee, ik heb een schaafwondje opgelopen. Laat ik een topic openen en mijn rug aan iedereen op internet laten zien.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:57 schreef Molluck het volgende:
Wat een gore moedervlek zeg, gadverdamme!
Met haren en alquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:57 schreef Molluck het volgende:
Wat een gore moedervlek zeg, gadverdamme!
Je moet niet alles geloven wat op google staatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Leuk joh dat Google. Een moedervlek heet dus een Melanoom opfzo.
Zoek je daar weer verder staat er dat je van grote "melanomen" snel kanker kan krijgen.
Met andere woorden; TS heeft wel andere zaken waar 'ie zich druk om moet maken dan een schaafwondje aangezien 'ie binnenkort kaal sterft![]()
Verpest het nou nieehieet!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat op google staat
neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Leuk joh dat Google. Een moedervlek heet dus een Melanoom opfzo.
Zoek je daar weer verder staat er dat je van grote "melanomen" snel kanker kan krijgen.
Met andere woorden; TS heeft wel andere zaken waar 'ie zich druk om moet maken dan een schaafwondje aangezien 'ie binnenkort kaal sterft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |