Mijn kutje staat niet op de foto.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:25 schreef JAM het volgende:
Ik voel me miskend en genegeerd. Answer the god damned question.
quote:
.
Juist! Dan heb ik nu een vraag voor je:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:38 schreef Frollo het volgende:
Heren, denk aan het niveautje.
Nou, Frollo, denk daar dus maar eens goed over na!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:44 schreef Frollo het volgende:
Waarom zouden ze niet gewoon elkaars verschillen respecteren en in vreedzame coëxistentie leven?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:45 schreef Frollo het volgende:
Ik bedoel, het is niet zo dat ze elkaar in de weg lopen toch? De kroket verschijnt ten tonele tijdens de lunch of de avondmaaltijd, de bitterbal schittert tijdens de borrel.
O ja, hoe ging die ook alweer?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet ineens aan Wim Sonneveld denken.![]()
Dat scheelt al snel een halve centimeter hoor!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:46 schreef Mingus het volgende:
Maar JAM, kroketten zijn toch net zo hoog als bitterballen?
Ik kan er niet zo om lachen eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Croquetten
Geschreven door Simon Carmiggelt.
[piemelgrapje]quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat scheelt al snel een halve centimeter hoor!
Ach, ouwe seun.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo om lachen eigenlijk.
He, die ken ik nog van een Kick van der Veer-bloemlezing die ik vroeger leende bij de bieb.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Croquetten
Geschreven door Simon Carmiggelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |