Ja maar oude plekken terugzien is óók zo fijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef k_man het volgende:
Ik zou best eens terug willen. Maar er zijn nog zoveel plekken die ik óók nog wil zien. Plekken waar ik nog niet geweest ben krijgen dan toch de voorkeur boven een plaats die ik al bezocht heb.
Ja, ik ben ook zo. Als ik het ergens erg fijn heb (gehad), dan wil ik er het liefst mijn thuis van maken. Dan stel ik me ook helemaal voor hoe het zou zijn om er te wonen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja maar oude plekken terugzien is óók zo fijn!
Ik zoek het eenmaal thuis allemaal terug in Google Earth.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:40 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zo. Als ik het ergens erg fijn heb (gehad), dan wil ik er het liefst mijn thuis van maken. Dan stel ik me ook helemaal voor hoe het zou zijn om er te wonen.
Frollo, vind jij dit nou zo triest?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:35 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Erg trieste opmerking van onze manager gisteren:
"Ik ben toch echt een van de weinigen die een goed taalgebruik heeft hier."
Valt wel mee. Ik moest zelf ook drie keer kijken wat er fout aan was.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Frollo, vind jij dit nou zo triest?
Nee, het is zeker niet goed. Maar het is niet de soort taalfout waar ik me ontzettend groen en geel aan erger. Er zijn fouten die mij veel meer storen, bijvoorbeeld d/t-fouten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:58 schreef broer het volgende:
Triest is misschien overdreven, maar vind jij het goed, dan?
Dank u wel, meneer.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:09 schreef Frollo het volgende:
Ik ga lekker werken vandaag maar ik wil nog wel even JAM en Mingus een goeie reis wensen en heul veul pleizier daar in het verre Nippon.
Nee, dat is niet verdedigbaar. 'Die een goed taalgevoel hebben' is op geen enkele andere manier uit te leggen dan als een bijvoeglijke bijzin bij 'de weinigen'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:03 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het getal van 'een van de weinigen'? Ik vind enkelvoud zeer goed verdedigbaar.
Waarna ik mijn opmerking drie keer heb doorgelezen op d/t-fouten...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:00 schreef Frollo het volgende:
Er zijn fouten die mij veel meer storen, bijvoorbeeld d/t-fouten.
O, dus de discussie is hiermee voorbij?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, dat is niet verdedigbaar. 'Die een goed taalgevoel hebben' is op geen enkele andere manier uit te leggen dan als een bijvoeglijke bijzin bij 'de weinigen'.
Ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, dus de discussie is hiermee voorbij?
Ja, je stelt het zonder van de verdediging kennis te willen nemen. Dat vind ik jammer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |