Exact mijn gedachte.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:13 schreef Z het volgende:
Neeeee geen privééééééééé. Dan valt hier helemaal niks meer te lezen.
Nee, niet buitengewoon. Het hele spectrum fascineert me. Maar goed, gevoel voor understatement. Wat is dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal niet zo mee bezig, met zwart en niet-zwart, met negers en blanken, met bij alles wat zwart is meteen aan negers denken.
Maar het fascineert jou wel, begrijp ik dat goed?
Het is een van die gaten in mijn brein dan kennelijk. Ik heb het voorwaar nooit geweten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:53 schreef Frollo het volgende:
Volgens mij snap ik de vraag gewoon niet.Ik neem aan dat je een IQ van 80+ hebt, hoe kun je dan niet weten wat gevoel voor understatement is?
En nee, je hond 'Nigger' noemen heeft niets met understatement te maken.
Sorry dat ik wat kregelig reageerde, maar ik dacht dat je een grap maakte die ik maar niet begreep. Ik had niet door dat je het écht niet wist.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:02 schreef bof het volgende:
Het is een van die gaten in mijn brein dan kennelijk. Ik heb het voorwaar nooit geweten.
Er zijn zoveel dingen die ik écht niet weet. Of begrijp. Ik heb uiteindelijk nog veel vragen. Niet paraat, maar druppelgewijs, impulsief ook wel. Gecombineerd met het late uur en wat rode wijn leidt dat dan niet altijd tot de meest subtiele vraagstellingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sorry dat ik wat kregelig reageerde, maar ik dacht dat je een grap maakte die ik maar niet begreep. Ik had niet door dat je het écht niet wist.
Dat heb ik ook wel eens gezegd, maar vervolgens was ze diep beledigd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:43 schreef broer het volgende:
Ach, wel waar. Soms doe je je stoer voor, maar diep van binnen ben je gewoon een Aardig Meisje.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:23 schreef bof het volgende:
En daar hebben we dan een understatement te pakken.
Dan kunnen we vaststellen dat het niet aan de boodschap ligt maar aan de boodschapper.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef k_man het volgende:
Dat heb ik ook wel eens gezegd, maar vervolgens was ze diep beledigd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |