Nee dat was voor die Halloween uitzending toen deed ze net of ze haar tweelingzus was.quote:
Je krijgt niet, zoals ik, de bijna onbedwingbare drang om je televisie het raam uit te smijten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef IdlersDream het volgende:
Ik zet mijn tv aan uit verveling aangezien mijn griepje en kijk weer met bewondering naar wat er zoal voorbij komt zetten.
Maar Ellen.......
Ellen.... ow ow ow Ellen Ellen Ellen
Dit is met afstand het meest debiele programma dat ik ooit in mijn leven heb gezien. Het is echt te idioot voor woorden. Zo fucking gesponsord, ongegeneerd, dat weggeven van die troep... dat domme dikke publiek dat uit hun dak gaan..... the horror... the horror... De KANKER die hier uit spreekt, geen woorden voor.
Maar het allerergste is nog wel als ze gaat dansen. Mijn god nog aan toe!! Ik verbijt mijn afstandsbediening, druk de nagels diep in de palm van mijn handen en huiver en huil!!
Mijn god!!
Oh...de humorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nee dat was voor die Halloween uitzending toen deed ze net of ze haar tweelingzus was.
Blijkbaar is zij nogal in staat wat agressie op te wekken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:54 schreef Mr_Booze het volgende:
Wat een overdreven reacties hier allemaal.. het is maar tv-programma.![]()
wat een overdreven serieuze reactie weer... tis maar een forum...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:54 schreef Mr_Booze het volgende:
Nou iemand zowiezo dood wensen vind ik nogal belachelijk alleen omdat je haar irritant vind er zit ook een uitknop op je tv en helemaal dat je vind dat er geen serieuze reacties thuis horen op een forum.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
wat een overdreven serieuze reactie weer... tis maar een forum...
![]()
Wat een belediging voor Marjon de Hond.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef veldmuis het volgende:
Ze is een beetje de Amerikaanse Marjon de Hond!
Qua kleding dan.
Welkom in KLB, daar waar je mág zeurenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:54 schreef Mr_Booze het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=0o0mCire8HEquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:51 schreef RickoKun het volgende:
Hey, heeft iemand toevallig een clipje waar ze zo'n ultra kut dansje doet waar jullie het over hebben? Ik heb het gelukkig maar 1 x gezien, die show, dat dansje niet.
Kom op! Ik wil mij ook eventjes ergeren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |