"Onze volgende gast dames en heren is niemand minder dan... Engelbert Humperdinck.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ja die dansjesEn zie je al die milfjes daar helemaal los gaan
![]()
![]()
Klinkt als een goed idee........als de filet americain van mijn adem af is.quote:
Haar vriendin/vrouw is behoorlijk knap, onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef thaleia het volgende:
Ik vraag me als ik Ellen zie altijd af welke lesbienne er op haar zou vallen. Dat heb ik met die heel 'manneljke' lesbiennes altijd, en ook met heel 'vrouwelijke' homo's. Als lesbo val je toch op vrouwen, dan wil je toch geen Ellen, dan wil je toch een vrouw?
precies, val zelf op vrouwen maar zou nooit op ellen kunnen vallen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef thaleia het volgende:
Ik vraag me als ik Ellen zie altijd af welke lesbienne er op haar zou vallen. Dat heb ik met die heel 'manneljke' lesbiennes altijd, en ook met heel 'vrouwelijke' homo's. Als lesbo val je toch op vrouwen, dan wil je toch geen Ellen, dan wil je toch een vrouw?
Jezus, die Ellen is gewoon een kerel op die fotoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Haar vriendin/vrouw is behoorlijk knap, onbegrijpelijk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Partia de Rossi
Ze heeft meer wallen dan Amsterdam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:41 schreef Teteteterek het volgende:
als ze 'normaal' kijkt heeft ze ook zo;n chagerijnige kop. met de uiteinden van haar mond beetje naar beneden, zoals hier
mm jaja hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Euh, volgens mij zijn Ellen en Portia allaaaang weer uit elkaar, waarna Portia gewoon weer iets met een man heeft.
Bob Saget is cool!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef DarkElf het volgende:
dat amerikanen dat grappig vinden
maar ja die vonden bob saget ook leuk
en al die zoutloze kutcomedy's die ze maken zonder een greintje lol erin...
Wat die comedies betreft zijn het net Nederlandersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef DarkElf het volgende:
dat amerikanen dat grappig vinden
maar ja die vonden bob saget ook leuk
en al die zoutloze kutcomedy's die ze maken zonder een greintje lol erin...
Het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat die comedies betreft zijn het net Nederlanders
het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat die comedies betreft zijn het net Nederlanders
als je iemand gewoon echt niet leuk vindt ben je dan meteen jaloers? wat een vreemde gedachtengangquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:29 schreef Spacehamster het volgende:
Het stinkt hier naar jaloezie....
Simone Kleinsma?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef DarkElf het volgende:
hoe-heet-die-serie-met-die-blonde-simone-nog-wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |