Die tard is gewoon niet grappig. Punt uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:30 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
![]()
en dat hele semi grappige gedoe over het verzinnen van een nieuwe kreet om te roepen als ze binnen komt; ze gebruikt nu Kaakaa geloof ik.. Kaakaa![]()
en dat is dan grappig..
Ik lag werkelijk in de kreukels van het lachen NOT![]()
ze had het over naakt zijn in een vliegtuigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Ik keek naar die aflevering maar toen kwam er reklame en zapte ik ff weg en vergat ik het helemaal, nu heb k alles wat ze zei, deed, en bewoog gemist
![]()
Ik vond haar er onherkenbaar uitzien. Heb daar 5 min gezeten van: "Huh, dat lijkt Kate uit Lost wel.... naah, tis haar niet... of toch wel?"quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ze had het over naakt zijn in een vliegtuig. en hoe dat zou zijn in Lost
.
ze zag er mooi uit in een zwarte vrouwelijke jurk. Evangeline Lilly
.
Waarom kijk je er dan naar, dan ben je in mijn ogen nog lomper.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:58 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat is dat voor lomp programma?
Wil KoQ niet missenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef TheBull het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan naar, dan ben je in mijn ogen nog lomper.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik snap dat hele programma niet eens.
- Je hebt er echt niks aan
- Het gaat nergens over
- WTH is dat man optyfe ermee
Echt he, en dat mens denkt dat grappig is. Maar iedereen doet gewoon lachen omdat ze dan gratis nootjes krijgen ofzo.quote:
Daarintegen (moet meteen aan hans teeuwen denkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:16 schreef Frasier het volgende:
Ja walgelijk inderdaad. Wie ook minstens net zo erg is is die vreselijk overacted en lelijke Tyra Banks met die klote show van d'r
en ook zo tenenkrommend niet grappigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:58 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat is dat voor lomp programma?
Dat kijk ik ook, maar ik kan voordat A-team begint nog 5 minuten meepikken van Ellen en dan doet ze elke keer een belachelijk dansje en dan heb ik het alweer gehad met haarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |