geen gaatje, gewoon geduld en rustig aanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef Rozevla het volgende:
Jaaa vooral bij ijsthee heb ik dat ook zoooo verschrikkelijk irritant
En als ik rustig schenk duurt het zo lang en ik heb altijd zooeen dorsttttt begrijp dat dan dus dan duurt het veel te lang![]()
Waarom dat? Ik ga toch niet vijf minuten doen over het inschenken van een glas, als het met 1 simpele prik ook sneller kan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef Swiffer het volgende:
geen gaatje, gewoon geduld en rustig aan
VMRTquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef Rozevla het volgende:
Ik maak wel een partij storm loop topics aan ik zit nu al met 2 topics op pagina 2
Geweldig jongens keep up the good spirit
25 posts per pagina zeker?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef Rozevla het volgende:
Ik maak wel een partij storm loop topics aan ik zit nu al met 2 topics op pagina 2
Geweldig jongens keep up the good spirit
snap ik ook wel, maar een gat in je pak komt de kwaliteit na een dag of wat ook niet ten goedequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik ga toch niet vijf minuten doen over het inschenken van een glas, als het met 1 simpele prik ook sneller kan?.
Jij zei: "jouw dinges"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:34 schreef Swiffer het volgende:
ik schrokmijn scherm opende op jouw dinges hahaha
Ik ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |