Haa haa had ik je ff lekker bij je teen te pakkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:04 schreef Brentmeister het volgende:
Ik dacht dat je iets te drinken ging pakken
JAAHAAA wereld verbeteraarquote:
JAAA!! Heb ik ook altijd, met van die pakken, van bijvoorbeeld ijsthee ofzo.. Altijd: klats klats klats, heel het aanrecht onder..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:03 schreef Rozevla het volgende:
Ik weet echt 100 procent zeker dat sommige mensen dat wel eens hebben!
Bijvoorbeeld bij een 1.5 liter pak van karton, je wilt een glas drinken in schenken maar het is een nieuw pak. Dan schenkt hij eerst heel rustig maar als je het pak terug haalt GLOK GLOK GLOK en spuit er een hele straal over het aanrechtZo frustrerend want van te voren weet je al dat het gaat gebeuren, je schenkt voorzichtig en nog GLOK !! derover heen!
![]()
wat is dat toch met mensen die de OP quoten...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
JAAA!! Heb ik ook altijd, met van die pakken, van bijvoorbeeld ijsthee ofzo.. Altijd: klats klats klats, heel het aanrecht onder..
Ik heb een techniek ontwikkeld waardoor dat *GLOK GLOK GLOK* niet krijgt:
Je knijpt in het pak, zodat het er kei snel uit komt. Is je glas vol: Heel snel het pak rechttrekken, bij mij werkt het.![]()
Dat komt omdat je een onwijze kutpauper bent die niet snapt dat zo'n pak vacuum trekt als je het als een mongool inschenkt. Je zou toch denken dat je dat 2x ofzo wel door hebtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:03 schreef Rozevla het volgende:
Ik weet echt 100 procent zeker dat sommige mensen dat wel eens hebben!
Bijvoorbeeld bij een 1.5 liter pak van karton, je wilt een glas drinken in schenken maar het is een nieuw pak. Dan schenkt hij eerst heel rustig maar als je het pak terug haalt GLOK GLOK GLOK en spuit er een hele straal over het aanrechtZo frustrerend want van te voren weet je al dat het gaat gebeuren, je schenkt voorzichtig en nog GLOK !! derover heen!
![]()
Kijk..dat bedoel ik dus...nog zo'n kutpauperquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:10 schreef DuTank het volgende:
Je knijpt in het pak, zodat het er kei snel uit komt. Is je glas vol: Heel snel het pak rechttrekken, bij mij werkt het.![]()
Jij hebt beerfest gezien...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef Loran het volgende:
je moet het pak dan een kwartslag draaien, dat het pak horizontaal komt met het schenkding zo hoog mogelijk
zo komt er sneller lucht in
Nee, als je extreem rustig gaat schenken heb je het begrepen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk..dat bedoel ik dus...nog zo'n kutpauper
Dat is ook een mogelijkheid jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, als je extreem rustig gaat schenken heb je het begrepen....
Gaatje in de bovenkant prikken en je kunt zo hard schenken als je wilt. [afbeelding]
geen gaatje, gewoon geduld en rustig aanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef Rozevla het volgende:
Jaaa vooral bij ijsthee heb ik dat ook zoooo verschrikkelijk irritant
En als ik rustig schenk duurt het zo lang en ik heb altijd zooeen dorsttttt begrijp dat dan dus dan duurt het veel te lang![]()
Waarom dat? Ik ga toch niet vijf minuten doen over het inschenken van een glas, als het met 1 simpele prik ook sneller kan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef Swiffer het volgende:
geen gaatje, gewoon geduld en rustig aan
VMRTquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef Rozevla het volgende:
Ik maak wel een partij storm loop topics aan ik zit nu al met 2 topics op pagina 2
Geweldig jongens keep up the good spirit
25 posts per pagina zeker?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef Rozevla het volgende:
Ik maak wel een partij storm loop topics aan ik zit nu al met 2 topics op pagina 2
Geweldig jongens keep up the good spirit
snap ik ook wel, maar een gat in je pak komt de kwaliteit na een dag of wat ook niet ten goedequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik ga toch niet vijf minuten doen over het inschenken van een glas, als het met 1 simpele prik ook sneller kan?.
Jij zei: "jouw dinges"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:34 schreef Swiffer het volgende:
ik schrokmijn scherm opende op jouw dinges hahaha
Ik ookquote:
echt, je bent gewoon een drinkpak-noob.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:33 schreef Rozevla het volgende:
Net ook weer haal ik verdomme een lipje van een nieuw pak af !!!
Over me handen heen de eerste slok !!
TERING
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |