Sterf zelf!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:50 schreef tonks het volgende:
Tyufspinnen ga allemaal dood idioten!!
Gast,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:50 schreef LasTeR het volgende:
KUTNEWBIE.
Je lijkt wel een vlieg, dat je steeds met je porem in spinnenwebben zit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:50 schreef Rozevla het volgende:
Jij bent inderdaad ( niets bijzonders )![]()
Talk to hand because the face is to beautiful![]()
![]()
Je hebt niets te willen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef Rozevla het volgende:
Zullen we even ontopic blijven!!
Anders komt straks een of ander modje wie mijn topicque sluit en dat wil ik niet
Het gaat hier over spinnen rag. Vraag maar aan TS.quote:
Kuttopic! Kutspinnen, lkkr puh!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef Rozevla het volgende:
Zullen we even ontopic blijven!!
Anders komt straks een of ander modje wie mijn topicque sluit en dat wil ik niet
Boeit dat dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef Noodly het volgende:
Realiseer je wel dat een heleboel spinnen nu opnieuw mogen beginnen met het maken van zo'n ding?
Is het geen kloon van de makers van Viswijfje, dan?quote:
Ja ik denk een kloon van VW om de negatieve aandacht een beetje te verleggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is het geen kloon van de makers van Viswijfje, dan?
Intreseert me geen klote !!! Hun weten niet hoe het is om elke dag met hun hoofd door het reet-sperma van een spin te moeten lopenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef Noodly het volgende:
Realiseer je wel dat een heleboel spinnen nu opnieuw mogen beginnen met het maken van zo'n ding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |