dat is kut. En waarschijnlijker dat een nieuwe laptop goedkoper is dan een beeldschermvervanging...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef MaxC het volgende:
Klote, ik ben echt pissed!
Ik rolde met mijn bureastoel weg, maar er zat een kabel vast aan de stoel. Gevolg: Laptop flikkert op de grond en het halve scherm is verneukt.
Dikke scheur over het midden, en vanaf links zo'n 5 cm is niks meer zichtbaar.
Garantie is paar maanden verlopen:(:(:(
Ik ga net studeren en heb helemaal geen geld voor een nieuwe|:(
Hele scherm zal we vervangen moet worden, hoeveel gaat dat kosten?;(;(:r:r:r
Bij een compaq heb ik ooit een factuur gekregen van 1500 euroquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef trizz het volgende:
Je kan dan net zo goed nieuwe laptop kopen. Als er al een scherm voor te krijgen is, moet je volgens mij richting de 400 euro denken(als je pech hebt)
Wedden dat je een MacBook wel van een bureau getrokken krijgt aan een audiokabeltje?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En trouwens. Foto?
Tip: koop volgende keer een MacBook (Pro)
Magsafe.
Ow, het is een hobby van je? Laptop schermen kapot makenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij een compaq heb ik ooit een factuur gekregen van 1500 euro.
Nope, Compaq overgenomen waarvan de schermveertjes kapot waren door veelvuldig gebruik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ow, het is een hobby van je? Laptop schermen kapot maken
Leuke handelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, Compaq overgenomen waarvan de schermveertjes kapot waren door veelvuldig gebruik.
Kostte 1500 euro omdat ze de veertjes alleen incl. scherm verkochten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |