Doe ik ook niet, maar alleen het bestaan al ergert mij. En ja, dit is KLB dus ik mag daarover klagen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:03 schreef Archiee het volgende:
kijk ze dan niet he
Besef ik me niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:04 schreef Frollo het volgende:
Je beseft wel dat er vóór LotR ook al honderden epische spektakelfilms zijn gemaakt?
Valt niet in deze categorie, maar wel een goede film ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:05 schreef heijnen het volgende:
er is maar 1 goede film over oorlog en dat is ?
gladiator
Troy gaat nog wel ja. Maar Troy valt eigenlijk ook onder het rijtje Gladiator etc.quote:
dat dus...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:04 schreef Frollo het volgende:
Je beseft wel dat er vóór LotR ook al honderden epische spektakelfilms zijn gemaakt?
nee oke dat is wel zo maar dat is wel de beste film ooit in mijn meningquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt niet in deze categorie, maar wel een goede film ja.
Waarom zouden ze dat gedaan hebben?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef BrandX het volgende:
Als je voor de films tegen mensen had gezegd: lezen die trilogie, steengoed verhaal! hadden ze (tenzij fans) je recht in je bek uitgelachen.
En terecht op zich.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat dus...
nu valt het alleen wat meer op, omdat aan LOTR een hele hype zat gekoppeld. Als je voor de films tegen mensen had gezegd: lezen die trilogie, steengoed verhaal! hadden ze (tenzij fans) je recht in je bek uitgelachen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:08 schreef STING het volgende:
Je hebt het helemaal bij het verkeerd eind.
Troy, Kingdom of Heaven, 300 en Alexander zijn Gladiator klonen
omdat men het boeken voor (fantasie)nerd vond, en veel te veel leeswerk. Ik heb het dik 20 jaar geleden al gelezen, en werd altijd wat meewarrig aangekeken als ik dat zei, totdat iedereen die films kon gaan zien. Toen was het in ene gaaf.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat gedaan hebben?
vooral 300 ja, overduidelijk dat Frank Miller zich in 1998 heeft laten inspireren door een film uit 2000!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:08 schreef STING het volgende:
Je hebt het helemaal bij het verkeerd eind.
En Gladiator is weer een Spartacus kloon.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:08 schreef STING het volgende:
Je hebt het helemaal bij het verkeerde eind.
Dan ken ik blijkbaar érg veel fantasy nerds, want veel mensen in mijn omgeving hadden het boek al gelezen voor er überhaupt sprake van was een film.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat men het boeken voor (fantasie)nerd vond, en veel te veel leeswerk. Ik heb het dik 20 jaar geleden al gelezen, en werd altijd wat meewarrig aangekeken als ik dat zei, totdat iedereen die films kon gaan zien. Toen was het in ene gaaf.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan ken ik blijkbaar érg veel fantasy nerds, want veel mensen in mijn omgeving hadden het boek al gelezen voor er überhaupt sprake van was een film.
Details, detailsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:11 schreef Herald het volgende:
[..]
vooral 300 ja, overduidelijk dat Frank Miller zich in 1998 heeft laten inspireren door een film uit 2000!
Troy was echt een bagger filmquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |