die site doet het wel ja, maar als je een filmpje probeert te bekijken, kan hij de pagina ook neit vinden, lijkt erop dat de youtube database eruit ligtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:48 schreef Noodly het volgende:
Doet het bij mij ook niet. Probeer het via http://video.google.com , die search opdrachten komen ook op Youtube uit maar dan via Google video. Doet het wel.

Ja, want FOK! wordt gehost door YouTube.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:48 schreef TheIceWarrior het volgende:
dat zou toch wel heel vreemd zijn, aangezien Fok het dus wel doet... :S

quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, want FOK! wordt gehost door YouTube.

probeer eens een filmpje te startenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:30 schreef Grimli het volgende:
werkt perfect bij mij

gedaan, werkt prima.. nou msn nogquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:45 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
probeer eens een filmpje te starten![]()

MSN werkt hier ook niet. Welke provider heb je, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
gedaan, werkt prima.. nou msn nog![]()

Ja dat had ik ook! Caiway overigens maar ik heb problemen met m'n router, dus dacht eigenlijk dat het daaraan lagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Oh, en net als ik dat typ gaat MSN het weer doen.
Nou ja, vorige keer was het ook van korte duur, dus ik ben benieuwd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |