Anders passen ze niet in je kudtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef yvonne het volgende:
En waarom zíjn de bananen eik krom?
Omdat ze naar het licht groeien. Ik ga een keer bananen kweken, en dan de hele dag met het licht op een andere plek schijnen, dan krijg je kronkels en bochten in je banaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef yvonne het volgende:
En waarom zíjn de bananen eik krom?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Waarom staat er nog geen enkele doodsverwensing in dit topic?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef murp het volgende:
sterf
Een opvallend detail inderdaad. Het is vandaag Vredelievende Vrijdag.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Waarom staat er nog geen enkele doodsverwensing in dit topic?
ben jij mod gedaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vond dat ik het beter heb gedaan
alelen dan niet in onz![]()
ben ik alquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je zult een roepende in de woestijn zijn.
vind je het gek, alles wat jij typt is offtopicquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:48 schreef murp het volgende:
[..]
die worden verwijderd, net als de rest wat ik post
Alles wat wie typt? Zit je weer in het medicijnenkastje van je moeder knul?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:49 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
vind je het gek, alles wat jij typt is offtopic
Dramatisch inderdaad. Trouwens, had jij dat koffiezetapparaat nog gezien dat in V&A aangeboden werd?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:49 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
vind je het gek, alles wat jij typt is offtopic
Nee, niet gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dramatisch inderdaad. Trouwens, had jij dat koffiezetapparaat nog gezien dat in V&A aangeboden werd?
en je solicitatie dan?quote:
Huilend op de plee, met het licht uit !quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef yvonne het volgende:
Is ie eindelijk opgerot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |