Ofwel, een ex-mod.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je maakt een gestudeerde indruk, je wéét veel, je bent een held. Een geweldenaar.
Pool is in ieder geval geen mongool.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je maakt een gestudeerde indruk, je wéét veel, je bent een held. Een geweldenaar.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:34 schreef Stofje het volgende:
Ik zit net een cd van Pink Floyd te luisteren en die gasten hebben best wel goede dingen gemaakt, moet ik zo zeggen.
I totally agree, we are the bomb, you know what I'm saying.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:32 schreef Pool het volgende:
[..]
Met jou erbij twee natuurlijk. Kijweis zijn we.
is straatje verderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef murp het volgende:
ONZ FB
Of Herman Broodquote:
Je zult een roepende in de woestijn zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:42 schreef Jekoos het volgende:
Ik als ex-mod op een phpbb forumpje heb nog heel wat toe te voegen aan de mentaliteit van de mods hier. maar dat komt later nog, geloof me
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:42 schreef Stofje het volgende:
Zo, binnen één minuut staat bovenstaande post meteen na die van Afwazig.
AUSFAHRT! SCHNELLER!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er is een nieuw Duits navigatiesysteem op de markt voor slechts 50,-. Dat gaat ongeveer zo: "LINKS! RECHTS! ANHALTEN!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |