quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:27 schreef Biancavia het volgende:
Hulde aan de beveiliging.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:34 schreef ThE_ED het volgende:
VOER ZE NOU MAAR GEWOON DOOR JA!!
dat, en die dude kan natuurlijk ook gewoon gaan telebankieren, is hij het hele gezeik met zijn niet geaccepteerde OLA's gelijk kwijt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:27 schreef Biancavia het volgende:
Hulde aan de beveiliging.
ja maar die gast heeft geen internetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat, en die dude kan natuurlijk ook gewoon gaan telebankieren, is hij het hele gezeik met zijn niet geaccepteerde OLA's gelijk kwijt.![]()
Blijkbaar heeft hij wel ooit zijn handtekening vernieuwd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:37 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja maar die gast heeft geen internet
en aangezien hij nogal een typisch geval van REDNECK is(ofwel boerenlul) denk ik niet dat de kans bestaat dat hij dat binnen enige tijd zal gaan doen
lees post hierbovenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:37 schreef ThE_ED het volgende:
Hehe, ja wie stuurt er nou acceptgiro's in.
Doe je toch gewoon via internet verwerken.
de bank had een adviseur langs gestuurd omdat zijn handtekening al een keer eerder niet overeen kwam, maar als ik die opmerking nog geplaatst had dan was de pleuris helemaal uitgebroken denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij wel ooit zijn handtekening vernieuwd.
geef uitleg over wtf lemming isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:38 schreef Remzz het volgende:
Dit vraagt wel om een lemming.
http://wiki.fok.nl/index.php/Lemmingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:39 schreef heijnen het volgende:
[..]
geef uitleg over wtf lemming is
ben nieuw op het forum ja
kijk ik snap dat die klant chaggie is maar om dan zo uit te vallenquote:
en waarom zou dit topic dan een lemming worden of zijn?quote:
Nee, er zou een lemming op dit topic gemaakt kunnen worden. Ik zou bijvoorbeeld een topic in KLB kunnen maken over n00bs bij de bank. En dat is dan grappig of zo.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:44 schreef heijnen het volgende:
[..]
en waarom zou dit topic dan een lemming worden of zijn?
ik zie daar de lol niet van.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, er zou een lemming op dit topic gemaakt kunnen worden. Ik zou bijvoorbeeld een topic in KLB kunnen maken over n00bs bij de bank. En dat is dan grappig of zo.
precies, ik snap dat ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:43 schreef heijnen het volgende:
[..]
kijk ik snap dat die klant chaggie is maar om dan zo uit te vallen
Nou iemand kan een topic openen als klant zijnde... En klagen over de service van de bank.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:44 schreef heijnen het volgende:
[..]
en waarom zou dit topic dan een lemming worden of zijn?
ja ik ben echt wel blij dat die mensen der zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:50 schreef Noodly het volgende:
[..]
precies, ik snap dat ook nieten dan heb je nog wel het geluk van beveiliging
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |