Als blijkt dat ik veel te veel heb betaald. Nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:22 schreef PLAE@ het volgende:
Vertellen jullie anderen ook nooit wat je voor iets betaald hebt?!
uit angst dat je te veel hebt betaald of te weinig verdiendquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ja suf is dat. Of van die mensen die niet willen zeggen hoeveel ze verdienen.
Nou hij verdient heel wat keren modaal en ik krijg sowieso 0,0 dus dat lijkt me niet echt een redenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:35 schreef Barbaaf het volgende:
Als jouw Pa je vertelt wat hij betaald heeft kom je erachter dat hij meer te besteden heeft dan je dacht en ga je zeuren om meer zakgeld/toelage etc.
Wat is er nou weer erg aanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:08 schreef Spacehamster het volgende:
Het gaat je gewoon geen donder aan.
Get over it.
Wat kostte je brommert maikuuul?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:42 schreef Maikuuul het volgende:
Idd sad als je daar geen antwoord op geeft.
Mensen die echter bij alles zeggen wat ze in huis hebben wat het kost zijn echter net zo sad !
'quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:49 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Wat kostte je brommert maikuuul?![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:22 schreef PLAE@ het volgende:
Bij m'n Pa thuis is het zo standaard. Hij heeft iets gekocht of z'n wijf.
Dan vraag je wat dat gekost heeft....het standaard antwoord: "Geld".
Wat een dooddoener...waarom wil je niet vertellen wat je ergens voor betaald hebt?
Waarom je kind dom houden. En waarom zo moeilijk doen.
Vertellen jullie anderen ook nooit wat je voor iets betaald hebt?!
edit: godver het moet een d zijn in de tt.
De verkoop je een gratis hengst tegen hun bushokkopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
vind het nog irritanter dat mensen alles gaan vertellen!
*yo man, check dit buro ouwe, was wel weer x aantal mijer maarja ...
En dit man, check me tv, was zeker 1200 man*
Echt zo iets van, WTF moet ik met die info!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |