SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheten zijn oke.
En mensen die zeggen dat ze het niet doen of taboe vinden. Sterf.
Mijn klacht: Mesnen die scheten laten als taboe zien![]()
dag
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Hier ook scheten, boeren,etc tijdens de koffiepauzequote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:48 schreef Nawien het volgende:
Ik heb echt van die geflipte collega's die, als we op de kamer zitten gewoon dikke scheten laten.
Zachte stinken, harde niet dus ja hardequote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:51 schreef DuranK het volgende:
Als het maar wel van die harde knallende zijn. Nix zo smerigs als van die zachte fft fft'ers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
tijdens de pauzes hebben wij het over nuttige dingen:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hier ook scheten, boeren,etc tijdens de koffiepauze
Tijdens het werk hebben wij het over de lekkere wijven die langslopen in/buiten de winkelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef heijnen het volgende:
[..]
tijdens de pauzes hebben wij het over nuttige dingen:D
strippers, de wallen enz enz
Bij mij: Hard of zacht, over je nek ga je van hun allebij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zachte stinken, harde niet dus ja harde![]()
Te erg iddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hier ook scheten, boeren,etc tijdens de koffiepauze
Die gassen moeten naar buiten. Sceten ophouden betekent dat je via de mond naar buiten komen!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef jp_f1 het volgende:
Scheten moet je niet ophouden, anders gaan ze rotten
Een boer is een scheet die de goede uitgang niet weetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:40 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Die gassen moeten naar buiten. Sceten ophouden betekent dat je via de mond naar buiten komen!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Een boer is een scheet die de goede uitgang niet weet![]()
Dat betekent dat hij geen zin heeft in sexquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:56 schreef karr-1 het volgende:
Mijn vriend knettert er vrolijk op los hoor of we nou in bed liggen of aan het eten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |