abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200613
Wie kaatst kan de bal terug verwachten...klinkt beter...tja en mijn engels...als je urenlang achter de computer zit en systeembeheer doet gaat je de engelse computer literatuur * je de strot uithangen en maak je "mistakes" het zijn de vervoegingen alleen maar...

Tjeeeeeeeeeeeezus ik spreek de taal der Geuzen... het is geen taalstrijd wat we hier onderling aan het uitvoeren zijn.

Nu ophouden...VrEdE oP AaRde....vreeeeeede op aaaaaaaaarde.....

Wel mijn oprechte excuses...Sorry voor she post....sorry voor wie kaatst kan de bal terug verwachten...sorry voor thinking...did you ever heard of it....
soooooooooooooooooooooorry.....en waar blijft mijn bloemetje?!

Uwe gefrusteerde dyslectische Priscella

Tevreden?

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_200614
Barbarella, het valt me op dat je vaak opsomt in
1. lijstjes

Weten we in ieder geval dat je kan tellen.

1. Het gaat hier dus echt nergens over
2. Sabine is een leuke meid (Sabine was toch topic? ja toch?)
3. Ja, 1+2 houden sterk verband met elkaar
4. Ik weet dat er na een zin een punt komt

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 oktober 1999 @ 22:44:00 #28
862 Arcee
Look closer
pi_200615
eelebase, als je iemands Engels gaat verbeteren, kun je dat toch op z'n minst in correct Nederlands doen.

quote:
Leuk al die Engelse quote's, maar dan moet je ze wel goed spellen meid. "She post", is dat een nieuw engels werkwoord of verraad dat je achtergrond als PTT-balie medewerkster.

'verraad' is natuurlijk ontzettend fout en moet 'verraadt' zijn. Stam plus 't', weet je? Daarnaast had je de zin ook met een vraagteken moeten eindigen, maar goed, die fout valt natuurlijk in het niet bij eerst genoemde fout.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_200616
I rest my case.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200617
Wil iedereen die z'n vrijdagavond doorbrengt met het obsessief verbeteren van andermans spelfouten NU naar de spiegel lopen, in een vlaag van helderheid beseffen wat er van zijn/haar leven geworden is en dan de enige juiste beslissing nemen (scheermes, stevig touw met lus, >50 slaappillen, het verorberen twee flessen dikke Glorix)?
Bij voorbaat dank.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 oktober 1999 @ 00:21:00 #31
862 Arcee
Look closer
pi_200618
Tja, wij (Barbarella, ik...) zijn er niet mee begonnen, dus wat is JOUW probleem, Patsy?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 02:39:00 #32
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_200619
Weet je wat? We noemen Sabine voortaan Seabine en dan zijn we ook van het gezike af.
Okay?
Ben te zaai voor een signature
pi_200620
Het aantal kiezers...
Het aantal spelfouten...
Het aantal miertjes...

Je zult er maar bijhoren;het aantal lezers...

--------------------------------------------
By the way...vonden jullie Ruud niet erg doorzichtig in de uitzending j.l. 15/10???

Hij had het over...uh ja...als jullie stemmen dan uh...stemmen jullie toch niet op mij omdat ik zo populair ben...want dat is uh...niet eerlijk...kijk uh...ik weet natuurlijk niet wat er buiten de muren zich afspeelt...uh...

Bianca: Nee joh...

Oeh...topic!!!

Uw welgemeende priscella

pi_200621
Ehh ehh dat ken die Mona wel zeggen maar ik vertrouw d'r voor geen meter ofzoiets..daar kwam het wel op neer ja.

Mooiste was Mona...met d'r 2 weken..niemand die z'n kop opentrok..niemand
Mona exit dachten er een stuk of 6

too much is not enough....
pi_200622
quote:
op 10-16-1999 om 11:41 AM schreef WaStEd het volgende:
Mona exit dachten er een stuk of 6

pi_200623
Toch jammer he...? Dat er geen uitzending op zaterdag is dan maar even WWW'en, surf naar de BB-pagina...shit word gek van die wachttijd ik krijg daar nooit beeld te zien...alles geinstalleerd van Macromedia tot RealPlayer...of ben ik te ongeduldig?

? Vraagje...hoe lang duurt het bij jullie voordat jullie de streams zien?

Uw ongeduldige "kan haast niet wachten" Priscella

zaterdag 16 oktober 1999 @ 20:03:00 #37
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_200624
Prissie,

Nog nooit eerder geprobeert te kijken naar de streams, elke keer als er wat te zien is gaan de steams blank, lees het forum maar eens na...
dat gezeur over spelling,
C My Sig !!!

I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')