abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200588
Dames en heren...allemaal lief en aardig.

---------->

Die Sabine is een sekreet, achterbakse loeder maar...en daar komt die maar:zeg nou es eerlijk die Sabine geeft een SCHWUNG aan Big Brother of je het nou wilt of niet zij is de "LUDO" van GTST(*om maar eens een concreet voorbeeld te noemen) en...als je zo iemand wegstemt haal je van een 3/3 breuk wel 2/3 af daar wil ik mee zeggen in ieder potje past een deksel.

Sabine een romance met Bart--> leuk en avontuurlijk om naar te kijken. Sabine een bitch----> YES eindelijk wat ophef. Goed voor de kijkcijfers, goed voor de sfeer in het BB huis..ik hoop dat daar de bom es een keer ontploft..SENSATIE en natuurlijk heerlijk om naar te kijken zo zijn "wijven" gewoon en Bianca...tsja..."she earnt it!" ik vind het ook wel humoristisch hoor ik moest wel lachen toen ik dat zag met dat krentenbrood want Sabine zat aan die tafel en met wat psychologisch inzicht zag je gewoon dat ze wat aandacht wou, Sabine is zo'n persoon-->"ik wil in de picture staan" en wat betreft over die Karin...gatver, smerige, achterbakse sexueel opgedraafte bijstandsmoeder met haar te gefluoreerde roze lippenstift waarbij je de TV kleurinstellingen moet veranderen anders krijg je een spontane Eclips voor je ogen. Ohohohoh...Maurice....ik heb al 8 weken geen Sex meer gehad ohohoh...jij lekkere jonge knul van me...geef me aandacht..."mag ik bij je in bed kruipen?....ohohoh Maurice......"GIVE ME SEX!"

Uwe gefrustreerde Priscella

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_200589
Waarom plaats je twee keer dezelfde topic?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_200590
2 keer al? Hmm...mijn ogen heben een afwijking de linker -5 en de rechter +7, de glazen van mijn bril zijn nogal beslagen door het belezen van de topics en nu heb ik ook al een lui oog er mee opgelopen heb er maar een Donald Duck pleister opgeplakt aangezien er hier nogal veel kwak erbij tussen zit

Zal het daar door liggen...tsss...waar had ik die 3e nog al weer geplaatst?

Uw vooruitziend Priscella

pi_200591
Wat is er mis met bijstandmoeder...(zijn redelijk creatief met geld hoor)
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_200592
He Priscellake,

Leuk al die Engelse quote's, maar dan moet je ze wel goed spellen meid. "She post", is dat een nieuw engels werkwoord of verraad dat je achtergrond als PTT-balie medewerkster. Leuke naam trouwens, waren je ouders toevallig circus artiesten? Ik hoor het de Ringmaster al zeggen: Heden avond Priscella, vrouw vreet ijzer en schijt locomotieven.

the one and only (=engels voor de enige echte)

pi_200593
Priscilla, je bent toch niet jaloers op haar he. Sabine mag er echt wel zijn. Anders ga jij toch effe bij hun zitten. Kijke hoe jij gaat reageren. Op die Mona, Ruud. Maurice en al die andere dralies.!!!!!1
pi_200594
quote:
op 10-14-1999 om 10:19 AM schreef eelebase het volgende:
He Priscellake,

Leuk al die Engelse quote's, maar dan moet je ze wel goed spellen meid. "She post", is dat een nieuw engels werkwoord of verraad dat je achtergrond als PTT-balie medewerkster. Leuke naam trouwens, waren je ouders toevallig circus artiesten? Ik hoor het de Ringmaster al zeggen: Heden avond Priscella, vrouw vreet ijzer en schijt locomotieven.

the one and only (=engels voor de enige echte)

Lekker denigrerend stukje, Eelebase.
Wat kan jij veel info halen uit een nickname, ik denk dat ik niet eens wil weten, wat je van de mijne maakt.
Waarschijnlijk moet ik niet eens "happen" en is een en ander cynisch bedoeld, maar ik heb gewoon altijd "honger".

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200595
Barbarella, klinkt lekker. Iets te doen zaterdagavond?
pi_200596

Bon:Nieuw Standaard Engels-Nederlands woordenboek
Tweede druk
ISBN 90 02 12736 7

POST: 1.(v.brief) POST 2. (brievenpost POST, mail; 3. (postkantoor) postoffice, POST; 4. (postbode postman; per-verzenden. send by POST (mail); een brief op de - doen, POST A LETTER, put a letter in the POST; wanneer is de laaste-?, when does the last POST come in?

pi_200597
Nee mijn Oma was een kip, mijn Opa was een konijn, mijn moeder was een koe en mijn vader was een drilboor....en ik??

Ik voelde me eenzaam
ik zat aan de grond
ik dacht aan een vrijer
ik overwoog een hond
ik wikte en ik woog
ik dacht maar en ik loog
tegen mijzelf
Nee al dat soort wensen
komen toch nooit uit
de meeste mensen passen
toch nooit bij mij
behalve
pie papa pie poe druk druk
met een zie za zakjapanner
kan mijn geluk niet stuk

[Dit bericht is gewijzigd door ***Miss.Priscella*** (Datum 14 Oktober 1999).]

pi_200598
volgens mij moet het ook posted zijn in deze zin, maar ajm not sjoer....

en zoals ik al eerder zei: als sabine nog even in dat huis mag blijven, groeit haar ego uit tot een niet meer in te dammen tumor die alle anderen (vooral bart) zal verdrukken!

pi_200599
quote:
op 10-14-1999 om 03:09 PM schreef ***Miss.Priscella*** het volgende:

Bon:Nieuw Standaard Engels-Nederlands woordenboek
Tweede druk
ISBN 90 02 12736 7

POST: 1.(v.brief) POST 2. (brievenpost POST, mail; 3. (postkantoor) postoffice, POST; 4. (postbode postman; per-verzenden. send by POST (mail); een brief op de - doen, POST A LETTER, put a letter in the POST; wanneer is de laaste-?, when does the last POST come in?

Je hebt gelijk: 'post' is wel een Engels (werk)woord, alleen vervoeg je het verkeerd. In jouw quote moet het zijn 'posted' (bron: Collins Cobuild) want het is verleden tijd. Maar ik moet zeggen dat ik wel vind dat eelebas dat op een heel vervelende manier brengt.

pi_200600
Who the f... is Ludo? bekende nederlander zeker?
Van vlekken moet jij je niks aantrekken

pi_200601
Wij moeten Priscella gelijk geven waar het Sabine betreft: de vrouwelijke Ludo (maniak uit GTST) kunnen wij wel gebruiken sinds Hummie het beruchte Krimi-spel in de strijd heeft geworpen teneinde een nieuwe doelgroep (de 6- tot 11-jarigen) aan te boren.
Een schizofreen is nooit alleen
pi_200602
[quote]op 10-14-1999 om 10:19 AM schreef eelebase het volgende:
He Priscellake,

Leuk al die Engelse quote's, maar dan moet je ze wel goed spellen meid. "She post", is dat een nieuw engels werkwoord of verraad dat je achtergrond als PTT-balie medewerkster.

Kan die gefrustreerde leeraar Eeleb(ass)e
niets anders, dan het letten op andermans
schrijf fouten ? Get a real life...

Tiet voar'n pafke..

pi_200603
O.k. o.k. ik bracht mijn reaktie op de "engelse quote's" van Priscella een beetje overdreven. Maar ik geef mensen wel de mogelijkheid om te reageren. Dat is wat anders dan iemand(ik noem een Sabine (of de doorsnee Nederlandse bijstandmoeder)) totaal zwart proberen te maken zonder dat deze de mogelijkheid heeft hierop te reageren. Knap hoor. Ik kom gewoon een beetje op voor Sabine.
Wisten jullie trouwens dat Sabine eigenlijk mutant is. Ja, ik heb het ook maar van horen zeggen maar ik neem dit soort info toch echt wel serieus, je weet maar nooit.

heel-de-tijd!

pi_200604
eelabase,

ik denk dat ik je begrijp, maar lardeer (waarom zou ik geen moeilijk NL woord gebruiken)je post met wat smilies voor de mensen die niet zijn uitgerust met jouw gevoel voor humor

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_200605
quote:
op 10-15-1999 om 02:12 PM schreef eelebase het volgende:
O.k. o.k. ik bracht mijn reaktie op de "engelse quote's" van Priscella een beetje overdreven. Maar ik geef mensen wel de mogelijkheid om te reageren. ------------------->>>>>>Dat is wat anders dan iemand(ik noem een Sabine (of de doorsnee Nederlandse bijstandmoeder)) totaal zwart proberen te maken zonder dat (en let op deze zin--> )deze de mogelijkheid heeft hierop te >>>>reageren.<<<<<<<<<------------------------------------------------------------------ Knap hoor. Ik kom gewoon een beetje op voor Sabine (oh, slijmerd..yegh yegh..houd het wel droog hier)
Wisten jullie trouwens dat Sabine eigenlijk mutant is.(star trek fan?) Ja, ik heb het ook maar van horen zeggen(hmm...uit betrouwbare bronnen zeker...mutant..haha) maar ik neem dit soort info toch echt wel serieus,(oeh...je weet toch wel van die Sekte leider David Koresh...tja die mensen namen ook alles serieus) je weet maar nooit.(nee, inderdaad je weet het maar nooit)

Thinking...did you ever heard of it?

Hellooooooooooooooooooooooooooooo.....back to planet earth...uh...vraagje...kunnen ze UBERHAUPT wel reageren?????? Wat ben jij dan aan het doen..."ik heb niets te doen, daarom ga ik maar poepen in de oude schoen, oplikken en nog een keertje doen?" Dah....ca. 11000 berichten over BB waarvan wel 35% afkraakbaar is, 15 % reageerbaar en waarvan 50% iets post als zulke figuren als Eelebase Piemel...man piemel er maar los maar denk vooral niet dat er ook maar een lid van het BB huis iets post...ja kun je wachten tot je ons weegt...

Uwe gefrusteerde Priscella...maar ben wel lief hoor

pi_200606
hey she-post...is dat net zoiets als she-devil ??

zit eigenlijk te wachten op je she-post-depression...

anyway..(hmm weer engels), Als jij zo'n Sabinehater bent ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je van onze Sjaak Trekhaak aka Bart vind...

too much is not enough....
pi_200607
quote:

Zullen we daar dan maar "have you ever heard of it" van maken (wie de bal kaatst kan hem terug verwachten).

met vriendlijke groet,en dank voor de aanpassing van "posted"

In afwachting van je she-post-fatale-depressie

heel-de-tijd!

pi_200608
quote:
op 10-15-1999 om 03:50 PM schreef eelebase het volgende:
quote:

Zullen we daar dan maar "have you ever heard of it" van maken (wie de bal kaatst kan hem terug verwachten).

Zullen we hem dan maar afmaken:

Het is:"Wie kaatst kan de bal verwachten".

Lieve help, zullen we voor we over het Engels van mensen beginnen, eerst het Nederlands onder de knie krijgen. Anders gewoon helemaal laten rusten.

bvd

pi_200609
dank voor deze wijze les!

heel-de-tijd

pi_200610
Ik ben officieel betweter en altijd bereid iemand te verbeteren. Dus voor al je twijfels: come to me (om het maar weer eens in goed Nederlands te zeggen).
pi_200611
Ik denk dat de naam van deze topic duidelijk aan vervanging toe is...
Ik zit meer te denken aan:
1) laten we eens lekker gaan mierenneuken over taalfoutjes
2) wie kan wie beter verbeteren?
3) laten we elkaar eens lekker af gaan zeiken

Degene die over spelfouten in mijn post begint, doe ik wat...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200612
quote:
op 10-15-1999 om 06:34 PM schreef Barbarella het volgende:
Ik denk dat de naam van deze topic duidelijk aan vervanging toe is...
Ik zit meer te denken aan:
1) laten we eens lekker gaan mierenneuken over taalfoutjes
2) wie kan wie beter verbeteren?
3) laten we elkaar eens lekker af gaan zeiken

Degene die over spelfouten in mijn post begint, doe ik wat...

Nou, ehhh, die puntjes aan het eind van je signature... dat horen er maar drie te zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')