text onlyquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:01 schreef Jordy-B het volgende:
Je gebruikt de verkeerde layout, huilie...
Ik maak het forum aantrekkelijk door mijn postsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:41 schreef rudedeltadude het volgende:
ts stinkt... danny stelt gratis een forum beschikbaar.
tussenstand:
TS 0
Danny +1
En toen werd je geband.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:44 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik maak het forum aantrekkelijk door mijn posts![]()
en omdat ze zo goed zijn :
tussenstand:
TS 3
Danny +1
quote:Werken met Axapta?
Consultant of programmeur? Neem contact op met ons!
edit even het linkje niet werkend maken
wwultimatesoftware.nl
"ZOEK JIJ NOG KANKERGEILE MOKKELS IN DELFT!"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:32 schreef philana het volgende:
dacht dat het aan mij lg.. maar die ads onderaan zijn dus idd nieuw.. whew.. ik verbeeld me niets. best irri jah... klikken er nou ook nog fokkers op die ads?
Alweer?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:25 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En toen werd je geband.
Danny +1
TS pwned
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:35 schreef Ole het volgende:
maar dalukt dussnie
Jaja, het was nogal laatquote:
ook om te zetten in bier?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Vraag je lidmaatschapsgeld maar terug.
Of van die spambots die in elke topic een spam-reactie plaatsen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:56 schreef -Numlock- het volgende:
Het zal waarschijnlijk niet lang meer duren voordat er ook reclame aan de zijkanten word gemaakt.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:10 schreef luciferist het volgende:
ik klik er trouwens wel altijd op
neuh, gewoon de oude-oude layout...quote:
"Bevalt het je niet, dan rot je maar op."quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:47 schreef tong_poh het volgende:
De mensen die zeiken op de ads moeten maar optieven. Einde probleem.
Fok! heeft minder zeikerds en de zeikerds hebben geen last van de ads.
Misschien is dat wel de volgende stapquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef luciferist het volgende:
ik betaal nog liever voor mijn account, dan steeds die banners...
Geen drogreden. Gewoon de waarheid. Deal with it!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:17 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
"Bevalt het je niet, dan rot je maar op."
Nogal een drogreden, dat kun je gewoon blijven zeggen terwijl er steeds meer ads bij komen.
Vanaf nu zijn alle protesten overbodig, want tong_poh heeft gesproken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:18 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Geen drogreden. Gewoon de waarheid. Deal with it!
'Aye Sir!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:18 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Geen drogreden. Gewoon de waarheid. Deal with it!
Vroeger hadden klopmen ook nog vetersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:51 schreef Igen het volgende:
Maar dat went hoor!
Bovendien was dat vroeger () de standaardlayout.
Vroeger gingen kutnewbies tenminste nog gewoon huilen als je ze door een bushokje tyfte.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:31 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Vroeger hadden klopmen ook nog veters
Nu niet meer dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vroeger gingen kutnewbies tenminste nog gewoon huilen als je ze door een bushokje tyfte.
Vond je die niet leuk dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
Nee... tegenwoordig zijn het eikeltjes die als wraak je mailbox volgooien met GayHealth-nieuwsbrieven.
Je leert snel!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:26 schreef Birra het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn alle protesten overbodig, want tong_poh heeft gesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |