zal moeiljk worden, ik heb er ook alle begrip voor als het mensen niet luktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
D'r kinderen zijn erbij![]()
Hoewel ik hoop dat mensen ook het fatsoen hebben om haar gewoon te negeren als haar kinderen er niet bij zijn
ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
zal moeiljk worden, ik heb er ook alle begrip voor als het mensen niet lukt![]()
En ze kan ook nog gerust voor iemand van 35 doorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk heeft Amanda een beetje mongoloide trekjes![]()
Dat is afzakken tot haar eigen (lage) niveau.... ik weet dat ik iig niet zo ver door m'n knieen kanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
zal moeiljk worden, ik heb er ook alle begrip voor als het mensen niet lukt![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:21 schreef ikreageer het volgende:
[..]
Samen komen ze wel aan 36 chromosomen!
25 volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef _GdR_ het volgende:
hoe oud is brian eigenlijk?
94 en dementerendquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef _GdR_ het volgende:
14 ofzoiets.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef _GdR_ het volgende:
soms is daar gewoon echt niets aan te doen en ik weet bijna wel zeker dat uiteindelijk iedereen zo ver door de knieën kanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is afzakken tot haar eigen (lage) niveau.... ik weet dat ik iig niet zo ver door m'n knieen kan![]()
Vertel mij wat (als het om het fysieke gedeelte gaat) maar toch.... ik denk dat je Natasia het hardst pakt door haar te negeren.... iedere vorm van aandacht (ook negatieve) zal ze zien als:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
soms is daar gewoon echt niets aan te doen![]()
Wel zou het leuk zijn als ze hier en daar geweigerd zou worden. Een serveerster die bijvoorbeeld zegt 'u bedien ik liever niet', of een reisbureau dat haar geen kaartje wil verkopen. Daar vind ik niets mis mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
soms is daar gewoon echt niets aan te doen en ik weet bijna wel zeker dat uiteindelijk iedereen zo ver door de knieën kan![]()
Lijkt?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Nadia lijkt wel het brein of de belevingswereld van een 15 jarige te hebben...
Ja, het kind spoort niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Nadia lijkt wel het brein of de belevingswereld van een 15 jarige te hebben...
Idd... das ook een mooie variant op negeren.... hardop negerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel zou het leuk zijn als ze hier en daar geweigerd zou worden. Een serveerster die bijvoorbeeld zegt 'u bedien ik liever niet', of een reisbureau dat haar geen kaartje wil verkopen. Daar vind ik niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |