Het appartement boven ons is nog vrij.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij moet ik ook maar naar Vlissingen gaan
Da's mooi. Dat is voor mij.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef appelsap het volgende:
[..]
Het appartement boven ons is nog vrij.
Sowieso niet ik, want ik héb al een prachtig huis.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga er wel wonen, "wanneer 2 honden vechten om n been, gaat de derde er mee heen"
Same.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik kan het niet financieren
Maar goed, even ontopic: jullie hebben de wind wel mee qua spanningquote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef appelsap het volgende:
Wij zijn er ook heel blij mee! En als het goed is zou het nu nog mooier moeten zijn.
Wij zitten in spanning tot morgen..
Vorige week vrijdag is de taxateur geweest en de papieren zijn vandaag pas naar de hypotheekverstrekker gegaan. En dat terwijl ze wisten dat er toch best wat haast achter zat. Morgen wordt het in behandeling genomen en horen wij of het wel echt gaat lukken om de 24ste de overdracht te hebben. (normaal staat daar dus een week voor.)
We hopen zo dat het allemaal gaat lukken.
Ja, wij zitten ook met die taxaties he. Dus in principe blijft het tot het eind onzeker dan!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:21 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar goed, even ontopic: jullie hebben de wind wel mee qua spanningBij mijn huis was het allemaal in één gesprek geregeld. Ik heb zelfs direct daarna m'n verzekeringen kunnen afsluiten. Alleen door m'n onervarenheid dacht ik dat het nog allemaal niet zeker was, wat het dus wel was.
Hier nog een ik woon op walcheren!!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:37 schreef kingjotte het volgende:
Hee, meer mensen in Vlissingen
Ik heb maar 1 vraag, welke straat? Of wil je dat niet kwijt? (Woon zelf in rosenburg)
Voor Damian wil ik ook best wel een halfuurtje rijdenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:37 schreef lieksepieks het volgende:
Nog oppas nodig??? volgens mij woon ik bijna bij jullie om de hoek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |