abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:40:52 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52288321
Het begint er al goed uit te zien, er is heel wat werk verricht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52289098
Het schiet al lekker op Appelsap en Sander. Hopelijk gaat het met de meters ook allemaal een beetje op tijd lukken zodat jullie er snel in kunnen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:38:56 #53
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52290990
Dat wordt echt goed, Appelsap en Sander! Mooie tegels in de badkamer en gewoon goed werk wordt er geleverd, zo te zien.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:57:45 #54
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_52295981
Dat gaat prachtig worden!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:42:12 #55
173440 Jas_Verstoppen
Positive drinking
pi_52297115
Is wel ff een gok om het zo voor de verbouwing te kopen, is moeilijk door heen te kijken lijkt me...
Schiet al lekker op en gaat zeker mooi worden
Er zit een haar in mijn glas
  PR/Manusje van alles zondag 12 augustus 2007 @ 01:07:30 #56
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52297563
Ziet er goed uit !
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:01:26 #57
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_52317866
Ik werd geattendeerd door je-weet-wel-wie op dit topic. Haske mooi huuske! Wat ook ontzettend lekker dat iemand anders al het kluswerk voor jullie gaat doen. Een grote tuin, slaapkamer voor de kleine en allemaal voor zo'n zacht prijsje.

Het valt me alleen wel op dat er volgens mij geen plek te vinden is binnen Nederland die nog verder verwijderd is van waar wij wonen. Maar da's vast toeval.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_52320086
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:01 schreef ArtyShock het volgende:
Het valt me alleen wel op dat er volgens mij geen plek te vinden is binnen Nederland die nog verder verwijderd is van waar wij wonen. Maar da's vast toeval.
Dat heeft dan wel weer als voordeel dat ze bijna op de boulevard wonen. Heerlijk uitwaaien na een dagje werken
pi_52331533
Arty dat doen wij natuurlijk expres.

Er zijn wat kleine problemen met de keuken.
We hebben de keuken 3 weken geleden uitgezocht en die is toen al meteen besteld omdat hij er anders niet op tijd zou zijn. We hebben nog papieren binnengekregen waar alles op stond en Sander heeft toen alles nagekeken en geconstateerd dat het klopte.
Nu heb ik het nog even bekeken en er kloppen toch 2 dingen niet. Het afdruipgedeelte aan de verkeerde kant, daar heeft Sander gewoon overheen gekeken. En de verkeerde handgrepen, op de papieren staan natuurlijk geen foto's dus wij gingen er vanuit dat dat klopte. Toevallig was ik net op de site aan het kijken waar de keuken vandaan komt en zie ik toevallig dat het helemaal de verkeerde zijn.
Morgen komt onze contactpersoon terug van vakantie dus we hopen het nog geregeld te krijgen. Ik had al eerder gebeld maar het was toch echt handiger om het met de contactpersoon te regelen.
pi_52343321
Jeutje! Wat een leuk huis! Lekker aan het strand. Het is dat Vlissingen zo'n uithoek is....
En niet duur! Heerlijk dat je er niets zelf aan hoeft te doen, je moet er toch niet aan denken met Damian in zo'n zooi te zitten zeg.
En dat met die keuken wordt vast wel geregeld.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52352210
Leuk huis, alleen zou ik zelf die tegels uit de tuin halen en er lekker gras in leggen.
pi_52357521
Het is wel een uithoek ergens wel jammer vind ik zelf, maar het zal vast wel wennen.

De tuin daar hebben we nog geen plannen voor maar het is wel zeker dat die tegels niet zo blijven liggen. Gras lijkt me heerlijk voor onze kleine.

Dat met de keuken is al weer geregeld! Het kon gelukkig zo veranderd worden.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:35:22 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_52360548
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:48 schreef appelsap het volgende:
Het is wel een uithoek ergens wel jammer vind ik zelf, maar het zal vast wel wennen.

De tuin daar hebben we nog geen plannen voor maar het is wel zeker dat die tegels niet zo blijven liggen. Gras lijkt me heerlijk voor onze kleine.

Dat met de keuken is al weer geregeld! Het kon gelukkig zo veranderd worden.
Gras is super! Doen!

Niet alleen leuk voor kleine mensen hoor!
Wij liggen hele weekenden in het gras hier. Lekker op je buik met een boek voor je neus en dan zo'n beetje wegdommelen
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:58:28 #64
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52361192
Wat leuk!! Gelukkig is de keuken nu geregeld. Ik hoop dat het allemaal vlug zal verlopen, ik ben benieuwd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:34:53 #65
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52362378
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef Moonah het volgende:
Jeutje! Wat een leuk huis! Lekker aan het strand. Het is dat Vlissingen zo'n uithoek is....
En niet duur! Heerlijk dat je er niets zelf aan hoeft te doen, je moet er toch niet aan denken met Damian in zo'n zooi te zitten zeg.
En dat met die keuken wordt vast wel geregeld.
Valt best mee. Vlissingen is niet zo heeeeel erg ver Ook niet voor jou, alleen even de A58 afcrossen

Ziet er mooi uit....en kunstgras is ook nog een optie. Hoef je niet te maaien en ligt ook lekker zacht. Kijk maar eens op kunstgras. Mijn vader gaat het in het najaar ook leggen.
pi_52394297
Het schiet al lekker op. Mooie foto's en tekeningen trouwens. Aftellen nu dus......... We mogen wel een keer komen kijken toch
The man who doesn't make any mistakes, doesn't usually do anything
pi_52417274
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:48 schreef appelsap het volgende:
Hihi, tsja het is een uithoek...maar kan uit ervaring spreken dat het hier wel went Ooit ging ik van omgeving arnhem naar.... 3 x raden waar ik nu woon
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:43:53 #68
103793 kozakken
Living the life
pi_52421208
Wat een leuke stek!
Ben heel benieuwd hoe het steeds meer op jullie huis gaat lijken.
  zondag 19 augustus 2007 @ 02:28:21 #69
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_52492568
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef kozakken het volgende:
Wat een leuke stek!
Ben heel benieuwd hoe het steeds meer op jullie huis gaat lijken.
Jij kent het huis van S & A al?

tutututu *twilight zone* tutututu

Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_52572215
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Yvonne_B het volgende:
Het schiet al lekker op. Mooie foto's en tekeningen trouwens. Aftellen nu dus......... We mogen wel een keer komen kijken toch
Jullie zijn altijd welkom.
pi_52572431
De opleverdatum is verschoven naar begin/half oktober.
Er ligt nu 1 kabel voor internet en tv maar het huis bestaat straks uit 3 appartementen en dat kan die kabel niet hebben. Er moet een vergunning aangevraagd worden voor het leggen van nieuwe kabels en dat gaat zo'n 6 weken duren en dan het leggen er nog bij.
Achja, 1 voordeel. We kunnen wat langer sparen.
Het lullige is wel dat onze kabel er dus al ligt maar ze doen de oplevering van die 3 appartementen liever in 1 keer als het helemaal af is. Heel misschien dat er nog wat te regelen valt maar we verwachten van niet.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:40:34 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52573063
Hmmm, jammer, Appelsap! Dat lijkt me wel vervelend, als er zulke dingen tussendoor blijken.
Maar het voordeel van kunnen sparen gaat je vast veeeeeeeel opleveren!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52575333
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:23 schreef appelsap het volgende:
[quote]De opleverdatum is verschoven naar begin/half oktober.
Wat jammer voor jullie...... Maar idd nog even extra sparen, dat wel.
Jullie geduld wordt wel erg op de proef gesteld........ Komt vast goed.

The man who doesn't make any mistakes, doesn't usually do anything
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:45:24 #74
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52598989
Balen dat het langer duurt!
Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat!

Vlissingen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_52600184
Wat balen appelsap (en Sandertje) je stelt je toch in op september en dan is half oktober ineens wel erg ver weg. Hier word dus maar geduimd dat het toch nog begin oktober wordt!!!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')