Dat heeft dan wel weer als voordeel dat ze bijna op de boulevard wonen. Heerlijk uitwaaien na een dagje werkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:01 schreef ArtyShock het volgende:
Het valt me alleen wel op dat er volgens mij geen plek te vinden is binnen Nederland die nog verder verwijderd is van waar wij wonen. Maar da's vast toeval.![]()
Gras is super! Doen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:48 schreef appelsap het volgende:
Het is wel een uithoek ergens wel jammer vind ik zelf, maar het zal vast wel wennen.
De tuin daar hebben we nog geen plannen voor maar het is wel zeker dat die tegels niet zo blijven liggen. Gras lijkt me heerlijk voor onze kleine.
Dat met de keuken is al weer geregeld! Het kon gelukkig zo veranderd worden.
Valt best mee. Vlissingen is niet zo heeeeel erg verquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef Moonah het volgende:
Jeutje! Wat een leuk huis!Lekker aan het strand. Het is dat Vlissingen zo'n uithoek is....
En niet duur! Heerlijk dat je er niets zelf aan hoeft te doen, je moet er toch niet aan denken met Damian in zo'n zooi te zitten zeg.
En dat met die keuken wordt vast wel geregeld.![]()
Hihi, tsja het is een uithoek...maar kan uit ervaring spreken dat het hier wel wentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:48 schreef appelsap het volgende:
Het is wel een uithoek ergens wel jammer vind ik zelf, maar het zal vast wel wennen.
Jij kent het huis van S & A al?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef kozakken het volgende:
Wat een leuke stek!
Ben heel benieuwd hoe het steeds meer op jullie huis gaat lijken.
Jullie zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Yvonne_B het volgende:
Het schiet al lekker op. Mooie foto's en tekeningen trouwens. Aftellen nu dus......... We mogen wel een keer komen kijken toch![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:23 schreef appelsap het volgende:
[quote]De opleverdatum is verschoven naar begin/half oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |