abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200582
Laten we ervan uitgaan dat donderdag 16-9 de werkelijke begindatum van het BB project is, ook al is dat waarschijnlijk in werkelijkheid woensdag 15-9 geweest.
Volgens de programmamakers wordt op 31-12 gestemd wie de winnaar is van het 100 dagen durende verblijf.
Als ik 100 dagen optel bij 16-9, dan kom ik uit nog steeds niet verder dan 25-12. (Overigens opnieuw een duidelijke aanwijzing dat het programma al op 15-9 van start is gegaan; vooral de mensen met kinderen willen waarschijnlijk de kerstdagen thuis vieren!)
Wie verklaart mij dan de discrepantie tussen 25 (of 24) december en 31 december?
pi_200583
Dit komt omdat Mona gaat winnen en die is er later bij gekomen! Om haar toch de 100 dagen vol te laten brengen wordt alles uitgesteld.
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

pi_200584
Ik kan prima rekenen

Maar om verder op je vraag terug te komen. veronica heeft in een eerder stadium al vermeld (heeft ook hier en daar op internet gestaan) dat de 100 dagen pas ingingen ,nadat de eerst kandidaat weggestemd was. Dus vanaf het vertrek van Martin moet je die 100 dagen gaan tellen
Dan zou het ongeveer moeten kloppen ,Reken het eens na of het klopt
succes

groet,

Rob uit
Alkmaar - zuid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_200585
Beste R@b,

Bedankt voor de uitleg. Die informatie heb ik blijkbaar gemist. En inderdaad, als je 100 dagen telt bij donderdag 23-9 klopt het.

Danny, deze topic kan ook weer worden gesloten.

[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 14 Oktober 1999).]

pi_200586
Als je op de Flash-site van V. kijkt, bij close-up dan zie je links onderaan "Populariteit" staan met daar onder een balk met streepjes. Waarschijnlijk geeft de hoogte van deze streepjes aan hoe populair iemand is en het aantal streepjes vanaf links de dag (maal 2, want er zijn maar zo'n 50 streepjes).
Dus links dag 0 en helemaal rechts dag 105.

Waarschijnlijk gaat V. uit van 105 dagen!

Dag 105 is 30-12

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

Admin donderdag 14 oktober 1999 @ 12:49:00 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200587
De begindatum was woensdag trouwens, maar dan wel woensdag rond middernacht.. Die dag zou dus inderdaad niet echt meegeteld moeten worden.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')