hij wel met jou danquote:
quote:
Nopequote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah!!! Algehele onthouding is het beste zeg ik je![]()
klinkt als verkeerde sex gehad...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah!!! Algehele onthouding is het beste zeg ik je![]()
Ik kan nou zo'n puicke opmerking maken, maar dat gaat me niet in dank afgenomen wordenquote:
Ik zeg ook maar even nietsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan nou zo'n puicke opmerking maken, maar dat gaat me niet in dank afgenomen worden
neuh heb ik uitstaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:06 schreef dvunz het volgende:
btw julie ook probs met msn ?
je bedoeld vrijgezelligquote:
Jep, hele dag al.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:06 schreef dvunz het volgende:
btw julie ook probs met msn ?
Ja, is het weer teruggegroeid ?quote:
aangezien hij hier hoogstwaarschijnlijk meeleest, heb ik besloten geen uitspraken te doen over mijn ex, positief of negatiefquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:10 schreef dvunz het volgende:
altijd als je ut erover hebt doet ie ut weer...pff
maar je hebt slechte ervaringe met sex ex?
haha knal je msn ff aan danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
aangezien hij hier hoogstwaarschijnlijk meeleest, heb ik besloten geen uitspraken te doen over mijn ex, positief of negatief![]()
Nou en, hij baggert hier toch alleen maarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
aangezien hij hier hoogstwaarschijnlijk meeleest, heb ik besloten geen uitspraken te doen over mijn ex, positief of negatief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |