Owquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:44 schreef Autoreply het volgende:
Nah, ook ik besta nogNa drie weken op een vliegveld rond te hebben gehangen maar 's richting het zuidoosten gereden, dit keer met de motor.
Na afscheid te hebben genomen van Maude,
[afbeelding]
maar doorgereden richting Bodensee. Erg tof daar, alleen zo toeristisch als de hel![]()
[afbeelding]
Toen m'n band toch echt zwaar versleten begon te raken maar 's op zoek gegaan naar een nieuwe achterband. Dat bleek nog niet mee te vallen zodat ik met een slick in Innsbruck aankwam...
[afbeelding]
Via de Timmelsjoch (2500 meter) richting de Dolomieten.
[afbeelding]
Ergens in de Dolomieten:
[afbeelding]
Guess who![]()
[afbeelding]
Ik dacht een lokaal bergweggetje te pakken. Een gravelpad met gaten ter grootte van m'n helm bleek eerder in de goede richting. 2.5 uur gedaan over nog geen 20 km... maar leuk was 't wel![]()
[afbeelding]
Triëste op de achtergrond, Slovenië dus. Mooie streek, het uitzicht op Triëste is waanzinnig mooi.
[afbeelding]
In de buurt van Split op een camping gaan staan en rechtstreeks de zee in gedoken. Heerlijk, bij zonsopgang nog ff zwemmen en weer onderweg voor het echt warm is![]()
Gisteren vanaf Split naar La Motte (Franse alpen) gereden. Iets over de 1100 km waarvan de helft over binnenwegen, dus ik ben enigszins gaar nu. Vandaag een rustdagje, nog een dagje vliegen en dan weer aan de studie![]()
Groeten uit een bloedheet La Motte du Caire,
AR![]()
http://www.lunion.presse.(...)8/Sensations_fortes#
Je kent me tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:49 schreef Bravebart het volgende:
Leuk verhaal AR
Nog een beetje chickies aan het playen ?
quote:
Vriendinnetje natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:13 schreef Bravebart het volgende:
Toch wel beetje lekkere he ?
Ow wacht, ik ken je toch
quote:
Of je bent al 20 jaar niet meer in Delft geweestquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef OldJeller het volgende:
pr0n?
Er zijn toch alleen mannen in Delft..Of is IO en Bouwkunde inmiddels vertwintigvoudigd?
quote:
Relatief. Je kan het ook rooskleuriger maken dan het is. Een beetje technische studie heeft nog altijd de verhouding 300 : 20 qua man-vrouw. Hoeveel er daadwerkelijk als vrouw kenbaar zijn laat ik maar even in het midden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of je bent al 20 jaar niet meer in Delft geweest
Nieuwe studies die meer vrouwen trekken he
Bij mij is het 50-50quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Relatief. Je kan het ook rooskleuriger maken dan het is. Een beetje technische studie heeft nog altijd de verhouding 300 : 20 qua man-vrouw. Hoeveel er daadwerkelijk als vrouw kenbaar zijn laat ik maar even in het midden.
Leiden was altijd het toevluchtsoord.![]()
En jij doet een echte technische studie aan de TUD?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij mij is het 50-50. Als je kijkt naar lekker:niet lekker is het nog altijd 40:60 ofso, maar het is een begin
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En jij doet een echte technische studie aan de TUD?
Is het echt zulk baggerweer in NLquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:17 schreef Ienepien het volgende:
Chili con Carne!
Ja, ook voor 50% jaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En jij doet een echte technische studie aan de TUD?
JA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |