HoIIandia | donderdag 26 juli 2007 @ 21:29 |
Hoi ik kom net terug van een proefrit met een e39 uit 98. De buitenkant zag er allemaal prima uit, historie prima, motor prima. Maar tijdens het schakelen van 1 naar 2 en naar 3 hoorde ik een geluid bij het schakelen. Een soort 'kloink' geluid ![]() Weet iemand wat dit zou kunnen inhouden? Verder reed de auto erg goed, betrouwbare kerel etc... maar dat geluid was dus eigenlijk het enige minpuntje... Thoughts anyone? | |
S1tH | donderdag 26 juli 2007 @ 21:39 |
wat is een e39? | |
HoIIandia | donderdag 26 juli 2007 @ 21:41 |
http://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_E39 | |
-chefke- | donderdag 26 juli 2007 @ 21:53 |
synchronisatie ringen in de versnellingsbak die waarschijnlijk zwaar versleten zijn. mooi puntje om zo 1000 euro van de prijs te halen voor de bak revisie of de auto laten staan. | |
Youp | donderdag 26 juli 2007 @ 21:55 |
quote:dat maakt normaal meer een "kraak" geluid.. | |
-chefke- | donderdag 26 juli 2007 @ 22:24 |
quote:oeps jha wat ook nog zou kunnen is dat het schakel meganiek van de pook naar de bak wat rubbers verdroogd versleten zijn en dat de knokkende geluiden geeft effe checken op een brug met 2 man dit is redelijk goedkoop te fixen. | |
Youp | donderdag 26 juli 2007 @ 22:26 |
kom je niet zomaar aan bij een E39 als ik me niet vergis. moet je eerst de uitlaat weg pakken en de aandrijfas laten zakken... | |
Wimo. | donderdag 26 juli 2007 @ 23:30 |
Bak revisie van een E39 wil je ook echt NIET ... het is geen civic en dat zul je overal aan terug zien. Next ! |