Dat snap ik wel, maar in principe zouden ze het allemaal een stuk sneller kunnen doen, door hun kaart van tevoren te pakken en gewoon vooraan te gaan zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Oudere mensen zijn gewoon wat langzamer, zo word jij later ook. Gewoon respecteren en accepteren.
Boeiend, m'n vorige post in KLB (zie signature) had een nog grotere OP en is een van de succesvolste KLB posts van de laatste tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Weinig post, omdat mensen de OP moeten lezen
Hallo moraalriddert. Niets eigen schuld. Die oma's moeten gewoon eens wat meer opschieten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:34 schreef boekenworm het volgende:
Dan moet jezelf maar optijd van huis gaan... Ik neem regelmatig de bus en zorg gewoon dat ik een ruime aansluiting hebben. Eigen schuld dus...
Aha. Jij bent dus ook zo een rollator ganger. Nou boehoequote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:22 schreef Flashwin het volgende:
Mensen die met het OV gaan en vervolgens gaan janken om mede passagiers
Nee ik ben iemand die zich wel een auto kan veroorlovenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:25 schreef Adidah het volgende:
[..]
Aha. Jij bent dus ook zo een rollator ganger. Nou boehoe.
Dus als je van het OV gebruik maakt, dan heb je automatisch geen auto?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nee ik ben iemand die zich wel een auto kan veroorlovensukkel
Welke pauper gaat nou met het OV als je een auto hebtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:31 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dus als je van het OV gebruik maakt, dan heb je automatisch geen auto?<- ! ...sukkel
Als de kans je trein te missen klein is is het toch niet zo'n probleemquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Nielsch het volgende:
En je zult altijd zien dat Murphy's Law opgaat voor dit soort gevallen: oma's stappen alleen in wanneer je erg veel haast hebt en de kans om je aansluiting op de trein te missen toch al klein is.
In het noorden is alles lagevloerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef freddygonzales het volgende:
Hier in de stad hebben ze lagevloers bussen dan hoeven die oudjes niet zo te klauteren.
Mensen die een OV-jaarkaart hebben en geen zin hebben om extra te betalen terwijl dit niet nodig is. Verder is het wel eens handig tijdens het uitgaan met grotere groepen. Zeker als je de stad in wil.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Welke pauper gaat nou met het OV als je een auto hebt
En dan nog klagen ook
suk-kel
Fout! Je betaald niet om te laat te komen. De aansluiting is over het algemeen goed geregeld inclusief tijdmarge. Een aansluiting missen door oponthoud van trage (lees passagiers die nog een kaartje moeten kopen of uitgebreid vragen gaan stellen aan de chauffeur) in- en uitstappende passagiers is overmacht en per definitie niet je eigen schuld.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:03 schreef Oldbie het volgende:
Als je haast hebt is het je eigen schuld: slechte planning.
Volgende keer beter plannen en dan heb je geen stress.
Je weet toch dat er oude mensen zijn die meer tijd nodig hebben? Je weet toch dat er mensen zijn die niet vantevoren nadenken over het kopen van een strippenkaart?
Ja? Dan is het je eigen schuld!!
met het OV is het in mijn geval soms sneller dan de auto. Genoeg reden, en als je ook een OV jaarkaart hebt dan is de keuze helemaal snel gemaakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En dan nog klagen ook
suk-kel
Heeft niks met moraalridder te maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:14 schreef Adidah het volgende:
[..]
Fout! Je betaald niet om te laat te komen. De aansluiting is over het algemeen goed geregeld inclusief tijdmarge. Een aansluiting missen door oponthoud van trage (lees passagiers die nog een kaartje moeten kopen of uitgebreid vragen gaan stellen aan de chauffeur) in- en uitstappende passagiers is overmacht en per definitie niet je eigen schuld.
Daarnaast is dit KLB, waar je recht hebt om eens lekker te zeiken over van alles en nog wat zonder verantwoording af te hoeven leggen. Moraalridders mogen lekker op 1 gaan lurken.
Nee, het heeft met betweterigheid te maken. Als ik lekker een half uur langer uit wil slapen dan ben ik wel degelijk bewust van het risico dat ik bij het missen van de aansluiting te laat kom. Lekker boeiend of je wel of niet rekening had moeten houden met vertraging. KLB is niet de plek voor common sense. Hier kun je lekker kankeren op alles en iedereenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heeft niks met moraalridder te maken.
Het is gewoon common sense. Als je geen rekening houdt met vertragingen bij het reizen met openbaar vervoer ben je gewoon niet slim bezig.
Omdat het OV in sommige gevallen goedkoper en sneller is. Daarom.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En dan nog klagen ook
suk-kel
Jij bepaalt de dienstregeling?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:34 schreef boekenworm het volgende:
Dan moet jezelf maar optijd van huis gaan... Ik neem regelmatig de bus en zorg gewoon dat ik een ruime aansluiting hebben. Eigen schuld dus...
Open een topicquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:57 schreef heijnen het volgende:
klacht richting TS
gebrek aan respect voor de ouderen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:11 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
JESUS 24 jaar ouder en nog met de bus gaan.
zou ik eigenlijk wel moeten doen jaquote:
Zegt iemand die in fucking Heerlen woont. Ga jij maar eens lekker met je auto door de binnenstad van Utrecht, wedden dat ik met de bus drie keer sneller ben?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:11 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
mensen die met de bus gaan
Voornaam: Niels
Achternaam:
Geslacht: Man
Geboortedatum: 19-12-1982
JESUS 24 jaar ouder en nog met de bus gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |