Kom maar hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Niks als je te zwak bent om tegen een vent te vechten![]()
Als je een kutpc hebt jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:59 schreef Dennehy het volgende:
[..]!
WoW nerdje word boos als ze z'n leven beledigt.
Graphics van WoW!
Graphics van WoW zijn best kut eerlijk gezegd.
nee hij scheld iemand uit voor heldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:07 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Kerel
Je zegt dus dat zijn avatar níet grappig is? Whehehe
Wat een argument man
hangt van de dag af maar meestal rond de 4 uur per dagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:14 schreef L-IS het volgende:
heijnen, hoeveel uur per dag speel je?
snap trouwens geen ene reet van dat t4 ofzo gelulnooit gespeeld
Euhm, jij hebt geen problemen met vrouwen slaan toch? Dan ben jij sowieso al te min (lees geen uitdaging) voor mijquote:
Precies, zo'n reactie had ik wel weer verwacht. Maakt niet uit hoor nawienquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm, jij hebt geen problemen met vrouwen slaan toch? Dan ben jij sowieso al te min voor mij![]()
dat je deze opmerking maakt zegt al genoeg over je zelf.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat is er opeens mis met vrouwen slaan?
Daarom, ga dus gerust verder met het afrossen van vrouwenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Precies, zo'n reactie had ik wel weer verwacht. Maakt niet uit hoor nawien
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm, jij hebt geen problemen met vrouwen slaan toch? Dan ben jij sowieso al te min (lees geen uitdaging) voor mij![]()
zou me niks verbazen als die avatar gefilmd is bij jou thuis en dat jij die jongen bentquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Precies, zo'n reactie had ik wel weer verwacht. Maakt niet uit hoor nawien
Nee johquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:22 schreef heijnen het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als die avatar gefilmd is bij jou thuis en dat jij die jongen bent
net zoals jij?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee joh. Hier KLIK! volgens mij is het nog hartstikke nep ook.
ofwelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:44 schreef Nawien het volgende:
Tja wat zal ik zeggen. Tonks is iemand met een gebruiksaanwijzing.
Als hij alleen replied met "" dan neemt hij zijn verlies maar geeft hij het niet toe.
@ wie reply je dit?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:00 schreef Flashwin het volgende:
2 van me beste vrienden?ben je gay ofzo met je beste vriendenclub
hoezo, voel je je aangesproken?quote:
Hij is nieuw dudequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
hoezo, voel je je aangesproken?
lees de OP eens voordat je out gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |