Ik zou zeggen: Een betere community begint bij jezelf. Delete je accountquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef tonks het volgende:
Jullie geven WoW spelers echt een slechte naam.
Wil jij eens ophouden om tegen mij te praten? Ik word er onpasselijk van.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij begint toch net over iemands moeder?
Gellukig ben jij onze stoere knaap.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste mensen daar niet zo "serieus" mee. Korreltje zout verhaal dus. De mensen die wel serieus zijn, die pik je er zo uit. Van die gigantische kneusjes die op internet even de held uithangen maar in het echte leven is het:
Ja moeder, nee moeder.
ja meneer, ik zal het niet meer doen meneer
![]()
Houd je grote mond nou maar een keerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wil jij eens ophouden om tegen mij te praten? Ik word er onpasselijk van.
namen komen we wel vaag bekend voor maar kan niet meer herinneren waarvan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef Sok41 het volgende:
[..]
haha, ik heb nog met je in aq40 gezeten volgens mij.. Unimatrixx was mn warlock vroegah en nu phaethon paladong
Je vraagt iets aan mij, en als het antwoord je niet bevalt moet ik me mond houden. Wat wou je doen? Mij de mond snoeren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Houd je grote mond nou maar een keerheld.
Geen idee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg. Wat zouden jullie zonder mij moeten![]()
Ha, jij bent degene die z'n WoW belevenissen op een forum aan het bespreken isquote:
speel cs nu een kleine 4 jaar eerst 1.6 nu source. mijn pc is 1337 en ik weet dondersgoed hoe WoW werkt ken genoeg mensen die het spelen en ik heb er uren bij gezeten hun zien spelen. MAar ik heb gewoon geen zin om er tijd in te steken, en die 10 dagen dat ik het speelde kon het me ook niet echt bekoren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik heb ook CS gespeeld ongeveer FUCKING 4 jaar geleden en toen was ie al 2 jaar oud.
of je hebt gewoon een zwaar verkrachte pc die de graphics van WoW niet aankan
of je bent zo noob dat je niet hoe WoW werkt.
of je hebt niet genoeg geld voor WoW
of je weet net hoe CS werkt dus blijft daar nu bij
Of natuurlijk al het voorgaande
moet zovan mensen zoals jou
newbies die wijs lopen te doenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:52 schreef doohicky het volgende:
[..]
Ha, jij bent degene die z'n WoW belevenissen op een forum aan het bespreken is![]()
Oh en waar staat dat alle newbies dom zijn? Ga toch weg, beflap. Het leukste is nog dat je weet dat ik gelijk heb en daarom kom je met z'n kutpost.quote:
nee in unionquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:47 schreef Sok41 het volgende:
zit jij in Apathy dan ?
ehm baklapquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:56 schreef doohicky het volgende:
[..]
Oh en waar staat dat alle newbies dom zijn? Ga toch weg, beflap. Het leukste is nog dat je weet dat ik gelijk heb en daarom kom je met z'n kutpost.
Haha, een nerd die zegt dat hij geen nerd is maar toch het verschil tussen newb en nerd gaat uitleggen. Lollercopter rofl wtfquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:57 schreef heijnen het volgende:
[..]
ehm baklap
newb betekend dat je dom bent in hetgeen waar je nerb in bent maar oke
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik heb ook CS gespeeld ongeveer FUCKING 4 jaar geleden en toen was ie al 2 jaar oud.
of je hebt gewoon een zwaar verkrachte pc die de graphics van WoW niet aankan
of je bent zo noob dat je niet hoe WoW werkt.
of je hebt niet genoeg geld voor WoW
of je weet net hoe CS werkt dus blijft daar nu bij
Of natuurlijk al het voorgaande
moet zovan mensen zoals jou
ik vind jou zo grappigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Houd je grote mond nou maar een keerheld.
Wat is er opeens mis met vrouwen slaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:05 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik vind jou zo grappig
je noemt hem held
terwijl JIJ degene bent met een avatar van iemand die een vrouw slaat
dan noem ik jou held........
tard
Kerelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:05 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik vind jou zo grappig
je noemt hem held
terwijl JIJ degene bent met een avatar van iemand die een vrouw slaat
dan noem ik jou held........
tard
graphics van WoW zijn inderdaad niet super maar je moet wel goede pc hebben wil je het fatsoenlijk zonder lag kunnen spelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:59 schreef Dennehy het volgende:
[..]!
WoW nerdje word boos als ze z'n leven beledigt.
Graphics van WoW!
Graphics van WoW zijn best kut eerlijk gezegd.
Forum, discussie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:52 schreef doohicky het volgende:
[..]
Ha, jij bent degene die z'n WoW belevenissen op een forum aan het bespreken is![]()
Niks als je te zwak bent om tegen een vent te vechtenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat is er opeens mis met vrouwen slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |