Die MX1000 is erg nice. Wil ik zlef ook, is alleen niet overal te krijgenquote:
Het is te doen, opzich, ik houd alleen niet zo van de cartooneske manier van WoW, ik zie liever levensechte graphics (Crysis ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nice, je hebt er verstand van zo te zien![]()
Maar wow was lelijk bij jou met alle eyecandy aan![]()
Ik vind het echt mooi, en ik ben niet echt gauw tevreden.
Ja, het went erg snel. In het begin wil je nog weleens op de G16 toets drukken (links onder) ipv op ctrl, maar je went er al aan binnen een week ofzo. Typt erg fijn, niet super zacht, en niet te klikkerig, precies goedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
Die MX1000 is erg nice. Wil ik zlef ook, is alleen niet overal te krijgen![]()
Die G15 vind ik persoonlijk wat minder. Een maat heeft em, maar ik druk telkens op de verkeerde toetsen. Layout is heel anders, maar das vast een kwestie van wennen
dan zijn de graphics niet lelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Het is te doen, opzich, ik houd alleen niet zo van de cartooneske manier van WoW, ik zie liever levensechte graphics (Crysis ofzo)
ik heb alle key's gebind voor bijvoorbeeld WoW.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:13 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Ja, het went erg snel. In het begin wil je nog weleens op de G16 toets drukken (links onder) ipv op ctrl, maar je went er al aan binnen een week ofzo. Typt erg fijn, niet super zacht, en niet te klikkerig, precies goed
Het is niet mijn voorkeur, maar als ik er op een neutrale manier naar kijk ben ik nogsteeds niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:17 schreef heijnen het volgende:
[..]
dan zijn de graphics niet lelijk
dan is gewoon jou voorkeur van hun graphics gewoon anders als ons
Aah, duidelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Het is te doen, opzich, ik houd alleen niet zo van de cartooneske manier van WoW, ik zie liever levensechte graphics (Crysis ofzo)
Typt idd wel fijn, maar mijn ramplankje is al 5 jaar oud en helemaal ingetypt. Niks typt zo lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:13 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Ja, het went erg snel. In het begin wil je nog weleens op de G16 toets drukken (links onder) ipv op ctrl, maar je went er al aan binnen een week ofzo. Typt erg fijn, niet super zacht, en niet te klikkerig, precies goed
hahahaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
Typt idd wel fijn, maar mijn ramplankje is al 5 jaar oud en helemaal ingetypt. Niks typt zo lekker
je moet bij een mmorpg ook niet onder de indruk zijn van de graphics maar tussen de balans bij de verschillende rassen en klassen. en die is wel netjes uitgewerkt vind ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:19 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Het is niet mijn voorkeur, maar als ik er op een neutrale manier naar kijk ben ik nogsteeds niet onder de indruk.![]()
Ja dat weet ik, maar ik dacht, ik zeg het maar even. Graphics bij MMORPGs boeien geen reet, het gaat inderdaad om de variatie, speelbaarheid, toegankelijkheid, balans en diepte van het spel..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:25 schreef heijnen het volgende:
[..]
je moet bij een mmorpg ook niet onder de indruk zijn van de graphics maar tussen de balans bij de verschillende rassen en klassen. en die is wel netjes uitgewerkt vind ik
i pray to god to keep you on this forum.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:32 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik dacht, ik zeg het maar even. Graphics bij MMORPGs boeien geen reet, het gaat inderdaad om de variatie, speelbaarheid, toegankelijkheid, balans en diepte van het spel..
en jij doet net zo hard meequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:36 schreef Nawien het volgende:
Hhaha broederlijk praten ze verder
ja maar als je eensgezind over iets bent waarom zou je elkaar dan gaan flamen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:48 schreef Nawien het volgende:
Ja maar wat ik bedoel is dat er altijd eerst een hoop geflamed wordt, maar achteraf zijn het altijd de grootste vrienden. Das gewoon grappig![]()
Kerel, ik heb 2 jaar achterelkaar Guild Wars gespeeld, alles behaald in dat spel wat er zo ongeveer te behalen viel (in pvp en pve), en nog een jaar EVE Online gespeeld.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:37 schreef heijnen het volgende:
[..]
i pray to god to keep you on this forum.
eindelijk iemand die weet waar hij het over heeft.
Zoals je het nu stelt wordt er geflamed zonder dat er een daadwerkelijke reden voor is (je bent het immers eens met elkaar maar je weet het nog niet)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja maar als je eensgezind over iets bent waarom zou je elkaar dan gaan flamen?
guild wars heeft mij nooit kunnen bekoren daarom ben ik toch maar trouw gebleven aan WoWquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Kerel, ik heb 2 jaar achterelkaar Guild Wars gespeeld, alles behaald in dat spel wat er zo ongeveer te behalen viel (in pvp en pve), en nog een jaar EVE Online gespeeld.
Ja ik weet wel waar ik het over heb
lul niet zo slap en ga wow spelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zoals je het nu stelt wordt er geflamed zonder dat er een daadwerkelijke reden voor is (je bent het immers eens met elkaar maar je weet het nog niet)
Als je dan eerst praat, wordt er sowieso niet geflamed
waarom hap je niet , ik wilde ruziequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:17 schreef Nawien het volgende:
Ik zit op werk, maar volgens mij snap je de opmerking niet![]()
Kamper.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:54 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
waarom hap je niet , ik wilde ruzie![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:04 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik schaam mezelf om dit te zeggen maar ik ben logitech fan qua muis en key board
logitech g15 toetsenbord (me 3 beste maten hebben die ook)(gaven we elkaar voor de verjaardagen)
logitech mx1000 muis:D
GW is een van de beste MMORPG's van dit moment, WoW kan daar niet tegen opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:58 schreef heijnen het volgende:
[..]
guild wars heeft mij nooit kunnen bekoren daarom ben ik toch maar trouw gebleven aan WoW
Net gegeten manquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:54 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
waarom hap je niet , ik wilde ruzie![]()
Weer es wat anders als het heel de avond over piemels hebben hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:25 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik zie de nerd verjaardagen al voor mealleen maar over wow praten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |