Zit op Outland. En jij duh, wie kent nihilum niet.. Maar die gasten sporen gewoon niet, wie speelt er nou 20 uur achter elkaar om server first te halenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:32 schreef heijnen het volgende:
[..]
welke server zitten jullie
btw als je echt pro's wil zien moet je nihilum checken no.1 guild wereldwijd
same herequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dalijk thuis maar ff checken, iets met werk en proxies![]()
Of over hoe slecht je moeder in bed is. kan allemaal, doe ik nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk begint hij zo weer over jointjes 'smoken'
WTFquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zit op Outland. En jij duh, wie kent nihilum niet.. Maar die gasten sporen gewoon niet, wie speelt er nou 20 uur achter elkaar om server first te halen![]()
Ik speel vrij casual en toch nog diep in end game raiding![]()
foei foeiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Of over hoe slecht je moeder in bed is. kan allemaal, doe ik niet
Wow die was even origineel. Je grappen zijn nog slechter dan je roguequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Of over hoe slecht je moeder in bed is. kan allemaal, doe ik niet
Haahaha wtf ?! Infamous ! Jeweets !quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef heijnen het volgende:
[..]
WTF
welke guild is het?
ik zit in union
ROFL
ook outland
Outland is toch die nieuwe server? Dan heb je het wel aardig goed gedaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zit op Outland. En jij duh, wie kent nihilum niet.. Maar die gasten sporen gewoon niet, wie speelt er nou 20 uur achter elkaar om server first te halen![]()
Ik speel vrij casual en toch nog diep in end game raiding![]()
Elke pc kan dat kut spel aan. Als ik nu een 3e hands pc koop kan er vast nog wel WoW op.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef heijnen het volgende:
[..]
of je hebt gewoon een zwaar verkrachte pc die de graphics van WoW niet aankan
Eh, wie ben jij nou weer ? gftoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:37 schreef BartK. het volgende:
[..]
Elke pc kan dat kut spel aan. Als ik nu een 3e hands pc koop kan er vast nog wel WoW op.![]()
Nee de jouwe was zeker niet 13 in een dozijn. Ik moet wel met grapjes komen die achterhaald zijn om jouw niveau enigzins te kunnen evenaren. En die rogue van mij, die slacht die caster van jou helemaal afquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Wow die was even origineel. Je grappen zijn nog slechter dan je rogue.
Net pas lid en nu al de wannabe mod uithangen? goed beginquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:37 schreef doohicky het volgende:
Jongens, kap eens met die slowchat. Ga elkaar anders eens even lekker PM'en.
Erop wel, daar blijft het bijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:37 schreef BartK. het volgende:
[..]
Elke pc kan dat kut spel aan. Als ik nu een 3e hands pc koop kan er vast nog wel WoW op.![]()
hahahaha horde FTL.quote:
juistquote:
denk het ook:Dquote:
denk dat de pc wint:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:39 schreef Nawien het volgende:
Of zijn verstand. Ik weet niet wie van de 2 er achterlijker zou zijn.
I don't think so.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:39 schreef heijnen het volgende:
[..]
juist
zodra hij hem probeert te spelen crasht ze pc
haha, ik heb nog met je in aq40 gezeten volgens mij.. Unimatrixx was mn warlock vroegah en nu phaethon paladongquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:39 schreef heijnen het volgende:
[..]
hahahaha horde FTL.
ken je mij misschien nog van me druid dan pre tbc
druid lvl 60 tier 3 is furion
shaman lvl 70 is phoonie
Gelukkig zijn de meeste mensen daar niet zo "serieus" mee. Korreltje zout verhaal dus. De mensen die wel serieus zijn, die pik je er zo uit. Van die gigantische kneusjes die op internet even de held uithangen maar in het echte leven is het:quote:
Jij begint toch net over iemands moeder?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste mensen daar niet zo "serieus" mee. Korreltje zout verhaal dus. De mensen die wel serieus zijn, die pik je er zo uit. Van die gigantische kneusjes die op internet even de held uithangen maar in het echte leven is het:
Ja moeder, nee moeder.
ja meneer, ik zal het niet meer doen meneer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |