quote:Op maandag 30 juli 2007 20:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken als ik met kuitkramp in de kruitdamp de jonko uitstamp
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken als ik met kuitkramp in de kruitdamp de jonko uitstamp
dan koop je 2 jetski'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:15 schreef sander89 het volgende:
Offtopic:
Al dat geblaat hier dat de VS of NL beter is, kan je gewoon niet (goed) vergelijken elke staat(gebied) etc is anders in de VS. In NL is ook al wereld van verschil of je ergens in dorpje in Friesland/Limburg woont of in de randstad.
Ontopic: Je hebt de kans natuurlijk dat je er op uit ben gekeken na een tijdje op een Jetski/Waverunner.
Alleen heb je aan een Waverunner meer denk ik kan je met ze 2e of 3e op en je kan er ook achter funbanden wakeboarden enz. Dat maakt het natuurlijk veel leuker dat je er zelf kan achter kan hangen of iemand anders.
Met een Jetski kan je ook trucjes leren enz. Maar dat kan je alleen maar in je eentje doen, of maakt je dat niet zo erg uit.
Is 1 on-topic reactie in je eigen topic al teveel moeite voor je?quote:
Haha, om in te lijsten! Zo'n grote tegenspraak heb ik nog nooit in één zin gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Nederland kutland.
Gelukkig woon ik nu nog in de USA waar alles kan en mag
Dankzij meneer Bushquote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik woon al een tijdje in Alabama, en ja, het is hier echt wel goedkoper. Huizen, auto's, brandstof, belastingen, electrische spullen etc etc etc. Véél goedkoper. Maarruh... Jij schijnt het beter te weten, terwijl je zelf niet eens in de VS woont?
Hier bewijs je maar weer eens dat de IQ van de gemiddelde USA-basher equivalent is aan zijn/haar schoenmaat. Totaal geen benul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |