quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:12 schreef Skv het volgende:Vodafone tracht me ook te naaien. Betaal nu 16,50 voor 450 min/sms per maand.
Bellen ze op: "Ja meneer, uw abonnement is in november over, we hebben mooie aanbiedingen voor u!".
Slecht verhaal er bij over dat zn mn belgedrag hebben gezien en daaruit opgemaakt wat ik dan wel niet nodig zal hebben. SMS en bellen uit één bundel kan opeens niet meer, ik moet echt een los abonnement plus een losse smsbundel kopen. Bellen gaat me 8,95 per maand kosten (voor 225 minuten oid?) en SMSen 11,95 voor 150 smsjes! Flikker toch op, dan heb ik in totaal per maand 75 minuten/smsjes minder en ik betaal er veel meer voor.
![]()
En dan willen ze het gesprek ook nog afsluiten met "Dus u gaat in op ons voorstel?"
NEE. Vuile ratten.
Nu maar een KNP-simonly regelen, is wel iets duurder dan wat ik had, maargoed.. Vorig jaar flikten ze me hetzelfde trouwens, maar uiteindelijk was Voda nog het goedkoopst..
Hi-la-risch!
![]()
Ze belden vanmiddag weer (ik had aangegeven dat ik in het weekend even op internet wilde kijken voor ik uiteindelijk 'nee' zou zeggen). Ik vertellen dat ik niet op hun aanbod in wil gaan en dat ik het erg irritant vind dat ze sms en bellen niet meer uit één bundel hebben. Dat snapte het meisje wel.
Of ik dan nog oren had naar andere dingen, zoals het gewoon door laten lopen van mijn huidige abonnement!? Dat kan dus ook gewoon, maar dat zeiden ze in het eerste gesprek er niet bij!
![]()
Toen zeiden ze alleen dat ik 11,95 voor 150 sms en 8,95 voor 225 belminuten zou moeten nemen.
Maar ik mocht dus ook mn huidige abo gewoon voor dezelfde lage kosten door laten lopen..
Zei dat ik mn huidige abo niet alle 450 minuten op kreeg, dus nu heb ik een 275 min/sms abonnement voor 9,95 per maand oid.. Een jaar lang, telefonisch contract gefixt, mooi geen omkijken meer naar. Ook al bieden ze dit abonnement niet meer los aan! Blijkbaar bestaat het wel maar adverteren ze er niet mee..
Jammer dat ze me dan alsnog die veel te dure troep aan trachten te smeren, maargoed, I'm happy.
[ Bericht 2% gewijzigd door Skv op 30-07-2007 22:32:15 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.