Dat dacht ik ook, maar op een gegeven moment zag ik een aflevering waarbij er dus gewoon studiopubliek zat, maar dan zal t wel zo zijn dat ze t later monteren met dat standaard gelach eronder?quote:
Ze hebben zelfs lege opnames en dan zetten ze er bijvoorbeeld voor de engelse en australische afleveringen andere lachjes onder....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar op een gegeven moment zag ik een aflevering waarbij er dus gewoon studiopubliek zat, maar dan zal t wel zo zijn dat ze t later monteren met dat standaard gelach eronder?
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:14 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs lege opnames en dan zetten ze er bijvoorbeeld voor de engelse en australische afleveringen andere lachjes onder....
Dat kan.Ze kunnen ook met bordjes lopen die ze omhoog houden en word het publiek verplicht om bv te klappen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar op een gegeven moment zag ik een aflevering waarbij er dus gewoon studiopubliek zat, maar dan zal t wel zo zijn dat ze t later monteren met dat standaard gelach eronder?
En niet humoristischquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:15 schreef El_Rolando het volgende:
Elk programma met zo'n bandje is op voorhand als kansloos.
Haha, dat zie ik helemaal voor me, zo'n stel dat op de bank zit en denkt, aaah, nu is het grappig want er wordt gelachen en zelf ook beginnen te lachenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef BrauN het volgende:
Als je er eens even over nadenkt is het inderdaad ronduit debiel, dat gelach bij series.
Is het een Amerikaanse 'uitvinding'? Kan me zo voorstellen dat die lompe geiten - zonder gevoel voor humor - het fijn vinden als in zo'n serie aangegeven wordt wanneer ze thuis op de bank mogen lachen om een grap.
Het meeste wat je hoort zijn hele oude tapes. Dead people laughing.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:22 schreef Adidah het volgende:
Het publiek dat daar komt, wordt er speciaal voor gecast. En ja, het is bijna geheel op commando bij de meeste Amerikaanse "comedy" series. Amerikanen houden nu eenmaal van geregisseerde emoties.
Ook dat. Maar als er publiek is, dan wordt het vrijwel altijd geregisseerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het meeste wat je hoort zijn hele oude tapes. Dead people laughing.
Ja idd!!! Daar erger ik me ook altijd zo aan, dan komt er weer zo'n vette nep bulderlachquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Schunckelstar het volgende:
niet alleen bij comedy's...
bij edwin evers zijn programma zitten er ook altijd van die sidekicks ontzettend overdreven te lachen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |