nos.nlquote:Het vertrek van Michael Rasmussen uit de Tour heeft bij de organisatoren voor blije gezichten gezorgd. Tour-directeur Prudhomme:" Het vertrek van Rasmussen is het beste dat de ronde kon overkomen."
Prudhomme denkt dat onduidelijkheid de Deen uiteindelijk fataal is geworden. " De antwoorden op zijn persconferentie waren vaag en riepen juist verdenkingen op rond zijn ploeg."
Punt, maar dat neemt niet weg dat als meneer Prudhomme dat bij Valverde had gedaan hij nog steeds een huichelaar zou zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:11 schreef -skippybal- het volgende:
Huillie, als dit bij Valverde was gebeurt was iedereen blij. Maar nu, omdat 'ie uit de o zo Hollandsche Raboploeg komt, vind iedereen het een schande.
Denk maar eens na wat er zou gebeuren als dit ná de Tour zou uitkomen.
Nouwww daar vergis je je dan wel een beetje in hoor, maar goed, dat is een hypothetische situatie, dan is het jouw woord tegen het mijne, dat heeft niet veel zinquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:11 schreef -skippybal- het volgende:
Huillie, als dit bij Valverde was gebeurt was iedereen blij. Maar nu, omdat 'ie uit de o zo Hollandsche Raboploeg komt, vind iedereen het een schande.
Een Landisje. Ik zie niet waarom dit nu minder erg zou zijn dan als het na de tour zou uitkomenquote:Denk maar eens na wat er zou gebeuren als dit ná de Tour zou uitkomen.
Ja, daar zijn pas honderdtwaalf topics over. Het gaat nu over die huichelaar van een Prudhommequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef devvertje het volgende:
Een van de mannen die het meeste kans maakten op het winnen van de toer, ligt er nu uit
dat bied perspectief voor een heleboel renners
Ja die toine ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:21 schreef Cootz het volgende:
Geweldig om te zien net. Toine van Peperstraten noemde het een goede uitlating van Prudhomme, en toen kwam Mart met z'n: "Wat een huichelaar!"
Dat zou betekenen dat Rabo het wist en niets deed, met als gevolg eenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie niet waarom dit nu minder erg zou zijn dan als het na de tour zou uitkomen
Ah okee, daar heb je gelijk in. Maar goed, Zo ging het niet. Rabo heeft nu wel de juiste beslissing genomen. Prudhomme heeft ook die info gehad, en die heeft geweigerd er gevolgen aan te verbinden. En nu de ploeg dat wel doet, loopt hij mooie sier te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Rabo het wist en niets deed, met als gevolg eenvoor Rabo voor de Tour van volgend jaar.
Voor de nummer laatst daarvan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er ook een trui voor het Geloofwaardigheidsklassement?
Nee, maar wel een bruine voor Prudhommequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er ook een trui voor het Geloofwaardigheidsklassement?
Nou ja, en als je eens niet de grote voorbarige bek hebt, ga dan alsjeblieft ff niet zo huichelachtig in de schaduw staan te gravedancenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe zou Jean-Marie Leblanc dit aangepakt hebben? Hij lijkt mij niet de man van de grote, voorbarige, bek zoals Pruthomme dat wel heeft.
Dit gekloot van bonden kan dodelijk zijn voor een sport. Het heeft het boksen al compleet versplinterd, ik hoop echt dat het wielrennen dit bespaard blijft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef Gitanki het volgende:
De complete sport is ziek.
Niet alleen vanwege doping, maar ook organisaties en bonden die elkaar kapot proberen te maken over de ruggen van renners.
Hierdoor vind ik het voortaan redelijk moeilijk om iets aan te nemen, of het nu de beschuldigingen tegen Rasmussen zijn of de ontkenningen van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |