Tof plan eigenlijk wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:39 schreef Noodly het volgende:
Of bombardeer die container.
Ik ben eigenlijk best wel in staat dat te doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Plak er iets overheen.
als je echt lef hebt maak je zelf flyer met 666 SATAN COMES!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel in staat dat te doen.
Suggesties? Fok reclame?
Prima, ik ga ff fotosoepenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:47 schreef heijnen het volgende:
[..]
als je echt lef hebt maak je zelf flyer met 666 SATAN COMES!
Ook een plan dusquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:59 schreef SlaadjeBla het volgende:
"niet" erachter plakken
A2 geloof ik (zo even op blote oog)quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:59 schreef SpecialK het volgende:
Printje? Gewoon met een dikke spuitbus. Hoe groot is dit affiche?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:05 schreef fransbreda het volgende:
pas op he, god straft onmiddelijk
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Plak er iets overheen.
Tis er maar 1, de rest zijn overblijfselen van een postzegel velletjequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef SpecialK het volgende:
Postzegels.
Wat een hooligan ben je toch ook he.
Een postzegelquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:14 schreef McKillem het volgende:
En ja, dat is idd een postzegel
Ik kon geen plakband vinden dus ik moest improviseren.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:13 schreef McKillem het volgende:
Nou hier issie dan.
In het kader van, syfilis snapt 90% van de bevolking hier niet
Nee, 44quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Een postzegel![]()
Wel een oude 39ct zeker?
Voornamelijk moslims hier, ik zie dat niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef Noodly het volgende:
Staan ze al met brandende fakkels voor je deur TS?
In kleine letters eronder:quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Voornamelijk moslims hier, ik zie dat niet zo snel gebeuren
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:37 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
In kleine letters eronder:
en Allah ook niet
in wat voor buurt woon jij?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:40 schreef McKillem het volgende:
[..]!
Maar nee, ik werd daarnet al nouwlettend in de gaten gehouden door een mohammed die iets verder op in de straat stond.
Kzie dat volk er zo voor aan dat te lezen en dan mijn huis af te laten fikken, dat gebeurt hier wel vaker dat soort kapriolen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:47 schreef SpecialK het volgende:
Evangeliegemeente de deur
http://www.dedeur.net/?id=214&PHPSESSID=54c2e8afcd9ee13814aa4c080555c440![]()
![]()
![]()
Dat niet, wel een mooie sitequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:49 schreef McKillem het volgende:
[..]jammer dat er nergens een mailadres te vinden is.
Lik op stukquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef Flashwin het volgende:
Grappig dat TS niet doorheeft dat hij even triest als een fanatieke gelovige bezig is.
Er zit een verschil tussen ongewenst proselitisme en een beetje lolletje trappen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef Flashwin het volgende:
Grappig dat TS niet doorheeft dat hij even triest als een fanatieke gelovige bezig is.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:53 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dat niet, wel een mooie site
edit: En daar staat ook een mailadres op
Hmm nee niet mee eens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen ongewenst proselitisme en een beetje lolletje trappen.
Sorry hoor, maar als een een poster van dat formaat aanplakt op iets waar je niet mag aanplakken met die text er op, vraag je er gewoon om.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Hmm nee niet mee eens.
TS stoorde zich aan het affiche. Nu storen gelovigen zich er (misschien) aan, of in elk geval degene die het heeft opgehangen. Wat is het verschil?
Toegegeven, TS moet er wel steeds tegenaan kijken. Maar hij had het ook gewoon weg kunnen halen natuurlijk.
En ja, ik moest wel lachen.
Dit valt nog wel mee, het originele idee was syfilisquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:49 schreef Barachem het volgende:
Op zich is het wel zielig om perse zoiets er overheen te plaakken, maar het brengt me op ideeën wat andere posters en affiches betreft.
En ZOMGWTFBBQ de Deur en een tentcampagne?
Ik ben dan wel een christen, maar de Deur is een best enge en sektarische kerkorganisatie.
Het verschil zit 'em in wie er mee begonnen is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Hmm nee niet mee eens.
TS stoorde zich aan het affiche. Nu storen gelovigen zich er (misschien) aan, of in elk geval degene die het heeft opgehangen. Wat is het verschil?
Toegegeven, TS moet er wel steeds tegenaan kijken. Maar hij had het ook gewoon weg kunnen halen natuurlijk.
En ja, ik moest wel lachen.
Dus als ik het goed begrijp mag je helemaal geen affiches opplakken waar ze dat hebben gedaan? Nou, dan is de oplossing toch simpel? Weghalen die zooi!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:10 schreef McKillem het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als een een poster van dat formaat aanplakt op iets waar je niet mag aanplakken met die text er op, vraag je er gewoon om.
Hmm tjah, dan zou niemand ooit wat kunnen zeggen, omdat er wel eens mensen zouden kunnen zijn die het er niet mee eens zijn. En tjah, als je niets had gezegd was er ook geen probleem!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als de persoon die het affiche heeft opgehangen dat gewoon eens niet had gedaan dan was er ook geen probleem.
Tegen aanval? Ik vind het meer in de categorie satire vallen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:53 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mag je helemaal geen affiches opplakken waar ze dat hebben gedaan? Nou, dan is de oplossing toch simpel? Weghalen die zooi!
[..]
Hmm tjah, dan zou niemand ooit wat kunnen zeggen, omdat er wel eens mensen zouden kunnen zijn die het er niet mee eens zijn. En tjah, als je niets had gezegd was er ook geen probleem!
Maar serieus... ik snap je punt wel
alleen heb ik meer zoiets van "laat hangen, of haal het weg als je je eraan stoort" maar ga er geen tegenaanval van maken. Niet nodig.
en nee ik ben geen christen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |