Monique: heb ik nog nauwelijks iets van gezien behalve de shoot, dus geen mening..
Lily: heeft een wat harde uitstraling, maar lijkt qua bitchie-ness nog wel mee te vallen
Carmen: ik vind haar iig niet mooi, ben er nog niet uit of ik haar mag of juist niet..
Shardene: dat gaat 'm dus niet worden, maar vind haar wel sympathiek overkomen..
Cecile: nog nauwelijks een mening over, maar wel een mooie meid opzich..
Kassandra: vond ik in eerste instantie leuk, mooi koppie, niet dom, maar haar houding begint me nu al af-en-toe tegen te staan..
Sophie:

die gaat ver komen denk ik.. mooie meid, en nog likeable ook!
Nana: nog geen uitgesproken mening over.. ziet er aardig uit en komt dito over..
Anne: vind ik in de interviews als leuke nuchtere meid overkomen, maar maakt vooralsnog niet bepaald uitgesproken foto's.. denk dat ze niet zo ver komt eigenlijk..
Anna:

hou d'r nog maar even in voor de comedyfactor, maar ze is met en zonder makeup gewoon echt niet mooi
Cicilia: lijkt zij op die moeder van Imani uit ONM of ligt dat aan mij? Iig nog niet echt een mening over..
Iris: tja, weinig van gezien.. haar foto vond ik best oké, haar houding leek vrij vervelend, maar die koortslip kon ze zelf nou ook niet echt veel aan doen, lijkt me