abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200537
Opgelet: nieuwe verslaving op komst: Big Brother, willen alle verslaafden zich melden bij het RIAGG?

Kenmerken: 1)lasogen
2)inloggen bij chatkanalen als Ruud, Sabine, Maurice, Tara, Mona, Bart, Willem of Martin
3)s'avonds om 20.00 METEEN zappen naar veronica, GTST...uh? Niet wegzappen onder de reclame wie weet dat je ietst mist.
4) de herhaling bekijken tegen middernacht
5) alle forums die wat te maken hebben met Big Brother iets posten
6) om de 2 min kijken of je reacties hebt gekregen op je posttopic
7) dagelijks surfen op: http://bigbrother.pagina.nl en alle links bij na surfen
8) een halfuur wachten voordat je iets ziet op die webcams met de gedachte
"ach wat is nu een halfuur wachten, zolang doet een big brother uitzending toch ook?
9) alle programma's bij na kijken waar die Martin in voor komt...Goh hij was toch in Paul de leeuw...Wetten DAs...
10) alle afl. van BB opnemen want tja..." je moet het gewoon vastleggen"
11) voor de mannen: je geilt op Sabine en moet haar elke dag zien. De playboy waar Tara in staat kopen en de poster op je wc deur hangen en wensen dat je die tieten aan mocht raken
12) je eerstvolgende zoon Ruud noemen

Heeft u tenminste 1 van deze kenmerken laat het mij even weten. Consult van 08.30 tot 17.00 op afspraak. Ma t/m vrijdag. Ik help u gegarendeerd van uw probleem af.

Uw psychiater: Priscella

She came, she saw, she read, she posted, she left

donderdag 14 oktober 1999 @ 02:45:00 #2
691 luciano
ondertitelloos
pi_200538
Ik scoor 13 uit 12 !!!!!!????????
HELP HELP HELP
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 oktober 1999 @ 03:09:00 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_200539
Ikke 5:
3
5
6
8
en 9

En nu?
Wie kan mij helpen?

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_200540
Dat word dus een consultje...
De eerste 5 word door het Ziekenfonds verzekerd

pi_200541
Het RIAGG hernoemt en masse de spreekkamers "De Dagboekkamer" om de verslaafde BB-er een beetje op hun gemak te stellen. Krentenbrood met ietsje te veel kaneel wordt geserveerd bij lekker zoete limonade ('We hebben nog 10 bussen hoor') om het gevoel enigzins te versterken. Voor de show staat er een camera en gekke bekken kunnen getrokken worden tegen de spiegelwanden (waarachter geen camera's maar casting directors van Amerikaans tv-stations om hier geschikte kandidaten te vinden "Only the Dutch will have life sex on tv"). Mocht je afdwalen van het gesprek, dan kan er gestaart worden naar vissen of een paar kippen.

Iedereen met de naam Martin, Tara, Bianca, Sabine, Ruud, Willem, Karin, Mona en Maurice krijgen 50% korting als ze voor het volgende consult een kunstje hebben geleerd.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200542
ik scoor er minstens 8 en als ik heel eerlijk ben misschien nog wel meer
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_200543
Wij hebben vannacht gedroomd (in stereo) dat we met Mona op straat liepen en dat we werden toegejuicht en overladen met bloemen & pluchen beren.
Doet u ook aan droom-analyse? En wat moet dat kosten?
Een schizofreen is nooit alleen
pi_200544
WAUW Staat tara in de playboy?
Kapot is leuker
pi_200545
Misschien een leuk onderwerp voor Catharine?
I'm objective; I object to everything.

pi_200546
Ik ben particulier verzekerd, wordt de behandeling dan ook vergoed...?
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_200547
Is het RIAGG niet (bijna) gratis?

you pay peanuts, you get monkeys

donderdag 14 oktober 1999 @ 15:49:00 #12
483 sdb
Pluk de dag
pi_200548
Eindelijk hulpverlening! Kan ik mijn internetkosten en de psychologische bijstand declareren bij V?
Life is a moment in space

donderdag 14 oktober 1999 @ 16:04:00 #13
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_200549
score 6 uit 12: WOW, een voldoende voor het BB-examen

volgens een woordvoerder van de vereniging van verzekeraars worden de volgende behandelingen vergoedt: 1 t/m 9 en 12 (telefoon- en providerkosten kunnen bij V. worden ingediend)

de overige behandelingen worden door particuliere verzekeraars voor 80% vergoed

pi_200550
Ik ben Hunter en ik ben verslaafd aan BB!

Ik wil graag mijn verhaal vertellen:
Het begon allemaal heel onschuldig. Er was iets nieuws op TV en ik dacht 'kom, laat ik eens kijken'. Het werd gratis aangeboden dus ik dacht dat het geen kwaad kon. Het was best lekker. Ik kreeg er geen enorme kick van, maar het was best lekker. Daarom keek ik de volgende dag weer, en de dag daarop weer.
Toen moest ik een keer 's avonds ergens naar toe. Ik zat bij de familie en voelde me erg onrustig. Wat is er toch, dacht ik, tot dat ik in de gaten kreeg dat dat het moment was dat BB werd uitgezonden! Ik kon nog net vijf minuten meepakken, maar ik heb 's nachts de hele tijd liggen woelen omdat ik bang was belangrijke ontwikkelingen gemist te hebben. Sindsdien neem ik alles op, kijk ook naar de donderdag en de zondaguitzendingen en blijf op voor de herhalingen 's nachts. En toen ontdekte ik internet! De telefoonlijn naar de BB-site en het FOK!forum zijn als een infuus dat mij constant nieuwe informatie over BB verschaft. Het kost mij sindsdien handen vol geld!

Ik ben wanhopig! Hoe kom ik hier af? En erger nog: HOE MOET DAT NOU ALS BB IN JANUARIE IS AFGELOPEN ???????

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_200551
Het wordt steeds erger...
Ik ga vanavond naar The Blair Witch, maar da's om 20:00. Eerst heel erg blij blij, en toen sloeg de donder in heh..toen realiseerde ik my dat het donderdag is. Kijk, zo'n afleverinkje om achten valt nog te missen, dat haal je hier wel in. Maar die extra uitzending, heh..om Rolfje en Dufne te missen is misschien nog erger dan Ruud en Mona missen, die kan ik altijd nog op de streams bekijken.
Toch maar psychische hulp aanvragen...
ABB-groepje oprichten (anonieme big brothers).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200552
ik ben vanacht gillend wakker geworden terwijl ik bijna de gehele tekst zong van het Big Brother liedje van de bewoners.
Deze staat niet in het lijstje van de spych, maar toch ernstig genoeg dacht ik.
OOOOOOOOOhhh wat errrrrruuuugggg!
pi_200553
Ik werd pas panisch toen ik om 20.00 uur BB wilde kijken in de slaapkamer. Tot mijn zeer grote schrik waren alle kanalen omgewisseld en was Veronica er af gehaald (een vloek??). Schijnt dat iedereen een brief daarover heeft gehad. Heb ik blijkbaar misgelopen. Jullie kunnen dus wel begrijpen dat ik last kreeg van rollende ogen. Godzijdank heb ik Veronica heel snel weer kunnen instellen dus had ik maar een paar minuutjes gemist. Wat een impact heeft zoiets toch hč?

Toedeloe

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_200554
Ik vier mijn verjaardag op zaterdag, omdat er dan geen uitzending is. Volgens mij ben ik ziek.

Wat ik nog het ergste vind, is dat ik de eerste aflevering, waarin de diverse bewoners zich voorstelden heb gemist. Het blijft maar door mijn hoofd gaan dat ik essentiele informatie hebt gemist; een BB-achterstand. Sindsdien neem ik alles op, stel de video een kwartier te vroeg tot een kwartier na uitzending in.

Ik heb BB-ballonnen in de woonkamer hangen, vanwege mijn verjaardag.

Kan iemand mij helpen?
Mag ik even naar de dagboekkamer?

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 21:56:00 #19
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_200555
Mag ik mij ook aanmelden? Ik heb zojuist ontdekt dat ik ook tot de groep BB-voyeurs hoor. Sinds ik een kabelmodem heb ben ik niet weer weg te slaan uit dit forum. De non-flash BB site is mijn opstartsite. Ik volg dagelijks de uitzendingen, die van zondagen neem ik op. Als ik een dag geen streams zie krijg ik uitslag en ga ik vreselijk trillen. Als ik het twee dagen lang moet missen begin ik verward te praten en krijg ik koortsaanvallen. Op zulke dagen eet ik alleen bepaalde toetjes en draai ik alleen bepaalde liedjes. Ik heb zelfs een klein groen tasje gekocht dat overal mee naartoe gaat...ik wil dezelfde tepelring als Bart, dezelfde neusbel als M... en dezelfde vlechtjes als S. Ik wil de gitaar van Ruud aanraken, Bianca's kaneelkrentenmik proeven en Maurice zien gewichtheffen. Ik droom van de ochtendjas van Karin (die mooie blauwe) en de bloedworst van Willem. Zelfs bij het woord "kippen" of "vissen" krijg ik hallucinaties.... HELP!!

Ik denk dat de helft van dit forum in januari naar een psych moet om weer af te kicken van dit experiment...

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_200556
ik ga volgende week een paar dagen naar parijs en iemand gaat bb voor mij opnemen maar blij ben ik niet met de situatie...wat als het fout gaat met die video....help
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_200557
quote:
op 10-14-1999 om 09:57 PM schreef Gaby het volgende:
ik ga volgende week een paar dagen naar parijs en iemand gaat bb voor mij opnemen maar blij ben ik niet met de situatie...wat als het fout gaat met die video....help

Gaby, ik moet het toch opnemen... als het nu mis gaat, laat het ff weten, stuur ik je de tape op..... of moedig ik nu juist een verslaving aan?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 22:26:00 #22
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_200558
Ik huil als BB-bewoners huilen. En ik voel me goed als zij zich happy voelen.
Toen bijvoorbeeld George Baker met zijn Selection (dat Chineesje) over de schutting viel, moest ik huilen en lachen tegelijk.

Normaal heb ik dat nooit met TV-programma's. Ben ik ziek?

Anoniempje

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_200559
quote:
op 10-14-1999 om 10:04 PM schreef Barbarella het volgende:
[QUOTE]op 10-14-1999 om 09:57 PM schreef Gaby het volgende:
Gaby, ik moet het toch opnemen... als het nu mis gaat, laat het ff weten, stuur ik je de tape op..... of moedig ik nu juist een verslaving aan?

nee goed plan maar waarom moet jij het toch opnemen???
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_200560
doen ze ook aan groepskorting bij het RIAGG?

of misschien is het beter tijd voor Big Brother Anonymous.

pi_200561
Gaby:
1) Mijn man gaat(zonder mij) op vakantie...
2) Ik heb de hele week late diensten..
pi_200562
Hellup,

wat moet ik doen na 31 december?

Een B.B. verslaafde

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_200563
nou ik begrijp het Barbarella ... ik onhoud je aanbod...thanks
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 00:22:00 #28
483 sdb
Pluk de dag
pi_200564
Goed idee, T Police. Ik sta nu op: "Mijn naam is sdb en ik ben verslaafd aan BB en het Forum." Applaus en iedereen zegt braaf: "Hallo sdb."

pi_200565
Het RIAGG is bedolven onder de aanmeldingen uw Psychiater annex Psycholoog is vandaag met vakantie gegaan en zit ergens op Hawaii met een cocktailtje denkend aan zijn klanten....pinggg pinggg kassa

Mijn uurloon is F300,-
ik ben dan ook te duur om koffie te zetten
de plee te poetsen
vreemd te gaan met mijn baas
Zomaar naar buiten te kijken
en meer van die menselijke
bezigheden

Clientele ik dank u

pi_200566
Het begon vanochtend vroeg met vochtige handen een vage hoofdpijn. Om 11:00 uur de eerste hallucinatie, iets met Mona en een bijl. Toen: schuim op de lippen. Ambulance gebeld. Spoed-opname. Veel witte jassen, geroezemoes, iemand die strakke riemen om mijn polsen en enkels bond. Een geruststellende stem: "Rustig maar, rustig maar, het is gewoon een tv-programma."

16:00 uur: wakker geworden op zaal. Geen televisie aanwezig. Grote roze pillen gekregen van een broeder met bruine ogen. Leek een beetje op Willem. Heb hem nog om een handtekening gevraagd. Weigerde hij. Meer roze pillen.

HELP!

Een schizofreen is nooit alleen
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 00:27:00 #31
483 sdb
Pluk de dag
pi_200567
We komen morgen even bij je langs om je op te beuren. Personeel zei dat we geen informatie van buiten af mochten meenemen. Dus we gaan fijn over andere dingen praten.

vrijdag 15 oktober 1999 @ 00:27:00 #32
593 sjak
Juffie Bloem
pi_200568
Zijn er al nieuwe posts?
Is het al 8 uur?
Wat heeft Karin/Bianca/Sabine aan?
"Heb je het nu weer over BB?"
20.31: En....en....heb je het gezien, natuurlijk, belachelijk he, nou.....vreselijk, goed ik moet ophangen hoor, kijken wat ze er bij FOK van vinden, jaja laat het me weten.

Zijn dit ook verschijnselen?

Lekker douchen!
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 00:29:00 #33
483 sdb
Pluk de dag
pi_200569
Mijn mobiele telefoon komt nu echt goed van pas. Ik ben al een maand onbereikbaar op m'n prive-lijn.

vrijdag 15 oktober 1999 @ 01:07:00 #34
798 voyeur
bemoeit zich
pi_200570
Fijn dat de BB meeting begonnen is. Laat ik mezelf ook voorstellen:

ik ben voyeur... en dat was ik niet.

Voor BB was ik een gewoon, aardig, lekker in zijn vel zittend mens. Ik had werk, vrienden en gedachten over van alles en nog wat.
Sinds BB ben ik een trillend wrak. Ik kom eerder uit mijn werk thuis. Maak eten, log onderdehand vast in en kijk alle BB nieuwsgroepen even door. Bij een biertje check ik de e-mail: meer dan vroeger want ik ben lid van iedere denkbare BB lijst.
Goed koken is een kwestie van timen. Dus ik zorg dat ik om 19.50 voor de buis klaar zit met een onduidelijk bord eten voor me.

Tijdens de reclame werp ik vast een blik op de streams; even kijken hoe ze d'r in werkelijkheid uitzien (sprekend over verwrongen werkelijkheden!) en dan vlug weer voor de buis.
Om 20.45 even de officiele BB sites checken; mijn stem uitbrengen !? en kijken wie er vlgs VOO nu weer het meest populair is. Om 21.30 inloggen op dit forum. Even bijlezen wat we vandaag allemaal gepost hebben.
Zo rond 24.00 uur ben ik bijgelezen. Laat ik zelf eens wat bijdragen. Leuk wel; bedtijd eigenlijk. Even kijken of er nog iemand wakker is. Ah, kijk wat een interessant verhaal; even lezen. Shit, wat gebeurt er nu weer op de streams. Ik dacht dat ze al naar bed waren. Shit, een heel gesprek. Hé de regie laat het gewoon doorlopen. Wat zeggen ze; áh, dus dat beweegt ze. Verdomme, toch weer die tuin. Hoe gaat dat verder. Zometeen laten ze de kamer wel weer zien.
Oh, nee hé; alweer zo waanzinnig laat; naar bed.

Korte nacht; kopje thee en even kijken of zij ook al wakker zijn....

Och heden, tijd zo wat vergeten. Even naar het werk.
Ik kom dus eerder uit mijn werk thuis. Maak eten, log onderdehand vast in en kijk alle .... etc.

Geluk dat we een antwoordapparaat hebben voor al die ex-vrienden en kennissen. Ze willen afspreken op donderdag Ze denken dat we zondag eind van de middag leuk in een kroegje kunnen zitten, ze vertellen verhalen over echte mensen die ik vroeger kende.

Lastpakken, dat zijn het. Ze begrijpen me niet als ik dit land beschrijf als een Ruudland, ze weten niet hoe leuk Bianca is, ze kennen Karin niet zo als ik haar ken.
Nee, ik heb ze door, ze horen niet in het echte leven thuis.

Ja, hoe moet het met ons na deze honderd dagen: the two sisters scheppen elders op dat de witte wijn klaar staat in een overigens welgevuld bestaan, maar wat moeten wij dan met de rest van ons leven ?
Zullen we een meeting afspreken voor 31 december om de einduitslag van BB te evalueren en ook ons eigen bestaan opnieuw op te zetten ?

... Welkom op deze oudejaarsavond. Ik ben voyeur en ik heb niets meer om naar te kijken..

------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 15 Oktober 1999).]

Here we are now, entertain us.
pi_200571
Het vlees is wel gewillig alleen de geest is zwak...

pi_200572
Ik wil allen attenderen op het feit dat de hier boven opgesomde symptomen van deze 'psychische aandoening' niet volledig zijn.

Na uitgebreid onderzoek mijnerzijds is gebleken dat bij veelvuldig bezoek van het fokzine forum, een hoger humor gehalte in mijn psyche werd geconstateerd.

Hierdoor werd ieder gevoel van schaamte of zelfrespect aan mij ontnomen waardoor ik in staat ben gebleken, gelijk een notoire cocaine verslaafde, om mijn enthousiaste en weinig onbevooroordeelde mening te delen met een ieder die mijn monologen aan wilde horen, om deze of gene mee te slepen in deze door Veronica met voorbedachte rade opgezette 'poel des verderfs'.

Kortom lezers deze! Weest gewaarschuwd!
DIT PROGRAMMA IS BESMETTELIJK.

--------------------------------
Roken schaadt de gezondheid.............

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

vrijdag 15 oktober 1999 @ 14:52:00 #37
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_200573
Mijn baas heeft me ontslagen omdat ik in zijn tijd alleen maar zat te internetten. En nu wil ik helemaal geen nieuwe baan, want ik heb nu 24 uur per dag tijd om alle BB sorus te volgen. Maar misschien kan ik bij het RIAGG werken?? Ik ben sociaal wetenschapper en kan dus dit ABB-groepie wel begeleiden en ondersteunen (en dan in de pauze internetten, kmoet toch weten waar de clienten het over hebben...)
Zuicht, ben verslaafd. HELLUP!!
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 15:32:00 #38
215 misterDre
Paint it black!
pi_200574
Ik heb vandaag een vrije dag, veel plannen gemaakt om deze nuttig te besteden.
Vroeg opgestaan....toch nog even inloggen, even kijken bij BB en FOK 15 minuutjes maar... ik zit er nu nog! HELLUP
pi_200575
Ik ben niet zozeer verslaafd aan BB als wel aan dit forum. Ik moet mijn best doen om mij van mijn beeldscherm te verwijderen om een bekertje melk te halen (JE MOET JE KALK BINNEN KRIJGEN, zei Sabine, dus dan is het waar!) en mijn lunch aan het bureau te eten.

Als ik een kwartiertje niet gekeken heb of er al nieuwe posts binnen zijn wordt ik zenuwachtig. Ik sluit af want ik moet nu echt even naar de andere topics kijken.

vrijdag 15 oktober 1999 @ 15:49:00 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200576
Stichting Korrelatie heeft een BB team opgestart voor hulp na de uitzendingen van 20:00

een professioneel team van 500 telefonisten (m/v) is ingehuurt en wordt gefinancieert door PTT telekom

ik ben verslaaft .. zelfs aan Villa Muis..

ik blijf minimaal 4 uur langer op mijn werk ( gratis internet)... ik moet 15 minuten reizen dus 740 weg hier

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_200577
Misschien kan het riagg beter Bart gaan helpen. Hij vertoont al apatisch gedrag. (dat geknipper met zijn ogen, dat was eerst toch minder?)
pi_200578
vanaf 2000 geen BB meer.........

zoals H.J. Abs al zei : De toekomst is ook niet meer wat het geweest is.

pi_200579
quote:
op 10-15-1999 om 03:58 PM schreef BBB het volgende:
vanaf 2000 geen BB meer.........

zoals H.J. Abs al zei : De toekomst is ook niet meer wat het geweest is.

MAAR IK BEN NIET VERSLAAFD !!!

pi_200580
Wil er nog iemand op wintersport?
Alles is betaald, vertrek op 23 december, thuis na BB (nBB).

Oh God, dat wordt videobanden kopen, nagels bijten (want diegene die je vertrouwt het allemaal op te nemen, nieuwe band erin doen, ja ook donderdagavond, ja ook zondag), balen op de ski's, gillend de berg af, gelukkig nieuwjaar...

...en als je dan thuis bent is het net het WK voetbal op video bekijken terwijl iedereen de uitslagen allang weet.

pi_200581
HEHEHEHEHEHEHEHE

Verslaafd?..hehhehehe..Ik heb alles in de aanbieding:TARAlijsten, MONAlijsten Videobanden, BB foto´s van de bewoners, wavfiles en het complete FOKforum
in boek met foto´s name it!

TARAlijsten = 2 autoradio´s
MONAlijsten = eehhh GRATIS (ik mot er vanaf, maak me los!)
wavfiles = videorecorder of 2 autoradio´s of magnetronnetje
FOKforumBoek: gemeubileerde huiskamer met tijgervelletje

heheheheh verslaafd?.....hehehehehe Ik houd van jullie weten jullie dat?..heheheh kom maar! Ik heb wel een middeltje die je van alle problemen afhelpt!..heheheheheh
Ga niet naar die consult joh!...hehehehehe
IK heb de middeltjes hehehehehehhhe

Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')