Kenmerken: 1)lasogen
2)inloggen bij chatkanalen als Ruud, Sabine, Maurice, Tara, Mona, Bart, Willem of Martin
3)s'avonds om 20.00 METEEN zappen naar veronica, GTST...uh? Niet wegzappen onder de reclame wie weet dat je ietst mist.
4) de herhaling bekijken tegen middernacht
5) alle forums die wat te maken hebben met Big Brother iets posten
6) om de 2 min kijken of je reacties hebt gekregen op je posttopic
7) dagelijks surfen op: http://bigbrother.pagina.nl en alle links bij na surfen
8) een halfuur wachten voordat je iets ziet op die webcams met de gedachte
"ach wat is nu een halfuur wachten, zolang doet een big brother uitzending toch ook?
9) alle programma's bij na kijken waar die Martin in voor komt...Goh hij was toch in Paul de leeuw...Wetten DAs...
10) alle afl. van BB opnemen want tja..." je moet het gewoon vastleggen"
11) voor de mannen: je geilt op Sabine en moet haar elke dag zien. De playboy waar Tara in staat kopen en de poster op je wc deur hangen en wensen dat je die tieten aan mocht raken
12) je eerstvolgende zoon Ruud noemen
Heeft u tenminste 1 van deze kenmerken laat het mij even weten. Consult van 08.30 tot 17.00 op afspraak. Ma t/m vrijdag. Ik help u gegarendeerd van uw probleem af.
Uw psychiater: Priscella
En nu?
Wie kan mij helpen?
Iedereen met de naam Martin, Tara, Bianca, Sabine, Ruud, Willem, Karin, Mona en Maurice krijgen 50% korting als ze voor het volgende consult een kunstje hebben geleerd.
you pay peanuts, you get monkeys
volgens een woordvoerder van de vereniging van verzekeraars worden de volgende behandelingen vergoedt: 1 t/m 9 en 12 (telefoon- en providerkosten kunnen bij V. worden ingediend)
de overige behandelingen worden door particuliere verzekeraars voor 80% vergoed
Ik wil graag mijn verhaal vertellen:
Het begon allemaal heel onschuldig. Er was iets nieuws op TV en ik dacht 'kom, laat ik eens kijken'. Het werd gratis aangeboden dus ik dacht dat het geen kwaad kon. Het was best lekker. Ik kreeg er geen enorme kick van, maar het was best lekker. Daarom keek ik de volgende dag weer, en de dag daarop weer.
Toen moest ik een keer 's avonds ergens naar toe. Ik zat bij de familie en voelde me erg onrustig. Wat is er toch, dacht ik, tot dat ik in de gaten kreeg dat dat het moment was dat BB werd uitgezonden! Ik kon nog net vijf minuten meepakken, maar ik heb 's nachts de hele tijd liggen woelen omdat ik bang was belangrijke ontwikkelingen gemist te hebben. Sindsdien neem ik alles op, kijk ook naar de donderdag en de zondaguitzendingen en blijf op voor de herhalingen 's nachts. En toen ontdekte ik internet! De telefoonlijn naar de BB-site en het FOK!forum zijn als een infuus dat mij constant nieuwe informatie over BB verschaft. Het kost mij sindsdien handen vol geld!
Ik ben wanhopig! Hoe kom ik hier af? En erger nog: HOE MOET DAT NOU ALS BB IN JANUARIE IS AFGELOPEN ???????
Toedeloe
Wat ik nog het ergste vind, is dat ik de eerste aflevering, waarin de diverse bewoners zich voorstelden heb gemist. Het blijft maar door mijn hoofd gaan dat ik essentiele informatie hebt gemist; een BB-achterstand. Sindsdien neem ik alles op, stel de video een kwartier te vroeg tot een kwartier na uitzending in.
Ik heb BB-ballonnen in de woonkamer hangen, vanwege mijn verjaardag.
Kan iemand mij helpen?
Mag ik even naar de dagboekkamer?
Ik denk dat de helft van dit forum in januari naar een psych moet om weer af te kicken van dit experiment...
quote:
op 10-14-1999 om 09:57 PM schreef Gaby het volgende:
ik ga volgende week een paar dagen naar parijs en iemand gaat bb voor mij opnemen maar blij ben ik niet met de situatie...wat als het fout gaat met die video....help
Normaal heb ik dat nooit met TV-programma's. Ben ik ziek?
Anoniempje
quote:
op 10-14-1999 om 10:04 PM schreef Barbarella het volgende:
[QUOTE]op 10-14-1999 om 09:57 PM schreef Gaby het volgende:
Gaby, ik moet het toch opnemen... als het nu mis gaat, laat het ff weten, stuur ik je de tape op..... of moedig ik nu juist een verslaving aan?
of misschien is het beter tijd voor Big Brother Anonymous.
Mijn uurloon is F300,-
ik ben dan ook te duur om koffie te zetten
de plee te poetsen
vreemd te gaan met mijn baas
Zomaar naar buiten te kijken
en meer van die menselijke
bezigheden
Clientele ik dank u
16:00 uur: wakker geworden op zaal. Geen televisie aanwezig. Grote roze pillen gekregen van een broeder met bruine ogen. Leek een beetje op Willem. Heb hem nog om een handtekening gevraagd. Weigerde hij. Meer roze pillen.
HELP!
Zijn dit ook verschijnselen?
ik ben voyeur... en dat was ik niet.
Voor BB was ik een gewoon, aardig, lekker in zijn vel zittend mens. Ik had werk, vrienden en gedachten over van alles en nog wat.
Sinds BB ben ik een trillend wrak. Ik kom eerder uit mijn werk thuis. Maak eten, log onderdehand vast in en kijk alle BB nieuwsgroepen even door. Bij een biertje check ik de e-mail: meer dan vroeger want ik ben lid van iedere denkbare BB lijst.
Goed koken is een kwestie van timen. Dus ik zorg dat ik om 19.50 voor de buis klaar zit met een onduidelijk bord eten voor me.
Tijdens de reclame werp ik vast een blik op de streams; even kijken hoe ze d'r in werkelijkheid uitzien (sprekend over verwrongen werkelijkheden!) en dan vlug weer voor de buis.
Om 20.45 even de officiele BB sites checken; mijn stem uitbrengen !? en kijken wie er vlgs VOO nu weer het meest populair is. Om 21.30 inloggen op dit forum. Even bijlezen wat we vandaag allemaal gepost hebben.
Zo rond 24.00 uur ben ik bijgelezen. Laat ik zelf eens wat bijdragen. Leuk wel; bedtijd eigenlijk. Even kijken of er nog iemand wakker is. Ah, kijk wat een interessant verhaal; even lezen. Shit, wat gebeurt er nu weer op de streams. Ik dacht dat ze al naar bed waren. Shit, een heel gesprek. Hé de regie laat het gewoon doorlopen. Wat zeggen ze; áh, dus dat beweegt ze. Verdomme, toch weer die tuin. Hoe gaat dat verder. Zometeen laten ze de kamer wel weer zien.
Oh, nee hé; alweer zo waanzinnig laat; naar bed.
Korte nacht; kopje thee en even kijken of zij ook al wakker zijn....
Och heden, tijd zo wat vergeten. Even naar het werk.
Ik kom dus eerder uit mijn werk thuis. Maak eten, log onderdehand vast in en kijk alle .... etc.
Geluk dat we een antwoordapparaat hebben voor al die ex-vrienden en kennissen. Ze willen afspreken op donderdag Ze denken dat we zondag eind van de middag leuk in een kroegje kunnen zitten, ze vertellen verhalen over echte mensen die ik vroeger kende.
Lastpakken, dat zijn het. Ze begrijpen me niet als ik dit land beschrijf als een Ruudland, ze weten niet hoe leuk Bianca is, ze kennen Karin niet zo als ik haar ken.
Nee, ik heb ze door, ze horen niet in het echte leven thuis.
Ja, hoe moet het met ons na deze honderd dagen: the two sisters scheppen elders op dat de witte wijn klaar staat in een overigens welgevuld bestaan, maar wat moeten wij dan met de rest van ons leven ?
Zullen we een meeting afspreken voor 31 december om de einduitslag van BB te evalueren en ook ons eigen bestaan opnieuw op te zetten ?
... Welkom op deze oudejaarsavond. Ik ben voyeur en ik heb niets meer om naar te kijken..
------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 15 Oktober 1999).]
Na uitgebreid onderzoek mijnerzijds is gebleken dat bij veelvuldig bezoek van het fokzine forum, een hoger humor gehalte in mijn psyche werd geconstateerd.
Hierdoor werd ieder gevoel van schaamte of zelfrespect aan mij ontnomen waardoor ik in staat ben gebleken, gelijk een notoire cocaine verslaafde, om mijn enthousiaste en weinig onbevooroordeelde mening te delen met een ieder die mijn monologen aan wilde horen, om deze of gene mee te slepen in deze door Veronica met voorbedachte rade opgezette 'poel des verderfs'.
Kortom lezers deze! Weest gewaarschuwd!
DIT PROGRAMMA IS BESMETTELIJK.
--------------------------------
Roken schaadt de gezondheid.............
Als ik een kwartiertje niet gekeken heb of er al nieuwe posts binnen zijn wordt ik zenuwachtig. Ik sluit af want ik moet nu echt even naar de andere topics kijken.
een professioneel team van 500 telefonisten (m/v) is ingehuurt en wordt gefinancieert door PTT telekom
ik ben verslaaft .. zelfs aan Villa Muis..
ik blijf minimaal 4 uur langer op mijn werk ( gratis internet)... ik moet 15 minuten reizen dus 740 weg hier
zoals H.J. Abs al zei : De toekomst is ook niet meer wat het geweest is.
quote:
op 10-15-1999 om 03:58 PM schreef BBB het volgende:
vanaf 2000 geen BB meer.........zoals H.J. Abs al zei : De toekomst is ook niet meer wat het geweest is.
MAAR IK BEN NIET VERSLAAFD !!!
Oh God, dat wordt videobanden kopen, nagels bijten (want diegene die je vertrouwt het allemaal op te nemen, nieuwe band erin doen, ja ook donderdagavond, ja ook zondag), balen op de ski's, gillend de berg af, gelukkig nieuwjaar...
...en als je dan thuis bent is het net het WK voetbal op video bekijken terwijl iedereen de uitslagen allang weet.
Verslaafd?..hehhehehe..Ik heb alles in de aanbieding:TARAlijsten, MONAlijsten Videobanden, BB foto´s van de bewoners, wavfiles en het complete FOKforum
in boek met foto´s name it!
TARAlijsten = 2 autoradio´s
MONAlijsten = eehhh GRATIS (ik mot er vanaf, maak me los!)
wavfiles = videorecorder of 2 autoradio´s of magnetronnetje
FOKforumBoek: gemeubileerde huiskamer met tijgervelletje
heheheheh verslaafd?.....hehehehehe Ik houd van jullie weten jullie dat?..heheheh kom maar! Ik heb wel een middeltje die je van alle problemen afhelpt!..heheheheheh
Ga niet naar die consult joh!...hehehehehe
IK heb de middeltjes hehehehehehhhe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |