Dat gaan ze vanavond proberenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:07 schreef MetalSonic het volgende:
ok het is troep enzo blbalablablaa, keek het ene paar dagen geleden uit verveling. (Jup had ook kunnen slapen )
Maar er was 1 ding waar ik mij echt aan irriteerde !!!! die negerin , gadverdamme gewoon kots neigingen, praat ordinair en dan ook nog eens schoppen enzo . Hoe de fuck is die erin gekomen.
Je zal maar net lekker eten en dan zie je haar ineens omg.
klacht: kick die negerin uit de gouden kooi![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:07 schreef MetalSonic het volgende:
klacht: kick de gouden kooi van de buis![]()
Na 50.000 herhalingen hoeft dat voor mij ook niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:22 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
ook goed en ervoor in de plaats the a-team![]()
Altijd grappig, een racistische opmerking op zijn tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:22 schreef fransbreda het volgende:
een neger in een kooi is anders zo slecht nog niet
Vuile racistquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:22 schreef fransbreda het volgende:
Nee Tour of Duty das weer een tijdje geleden dat er was .quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:22 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:22 schreef fransbreda het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Altijd grappig, een racistische opmerking op zijn tijd.
mensen die bij elk onschuldig grapje over racisme mekkeren zuigen nog harder..quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:38 schreef heijnen het volgende:
@ hayek nice picture maar racisme zuigt
het gaat er mij ook niet om dat men kaaskop of bleekscheet zeggen en een beetje racisme op ze tijd maakt me ook niks uit, maar sommige laten het wel ver komen net als die pic van de KKK.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:41 schreef Hayek het volgende:
[..]
mensen die bij elk onschuldig grapje over racisme mekkeren zuigen nog harder..
ze mogen mij ook best een kaaskop of bleekgezicht noemen, kan me geen reet schelen
aanstellerig gezeik altijd..
the a-team!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:22 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Gratis bananenmilkshakes..quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef Borreke het volgende:
Hoe is die aap inderdaad in de kooi terechtgekomen?
Nu ben je aan het demoniseren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:44 schreef heijnen het volgende:
[..]
het gaat er mij ook niet om dat men kaaskop of bleekscheet zeggen en een beetje racisme op ze tijd maakt me ook niks uit, maar sommige laten het wel ver komen net als die pic van de KKK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |