Doe ik ook, maar ik vind het onbegrijpelijk dat vrouwen dit zichzelf aandoen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:55 schreef -Jay-20- het volgende:
Gewoon negeren... Niet druk over maken iig...
Klopt, maar dat soort dingen moet je als niet-moslim niet veroordelen, want dan is het einde zoek. Zolang ze geen overlast veroorzaken gewoon negeren...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar ik vind het onbegrijpelijk dat vrouwen dit zichzelf aandoen.
Valt een beetje moeilijk te negeren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:55 schreef -Jay-20- het volgende:
Gewoon negeren... Niet druk over maken iig...
Hier ben ik het dan wel volkomen met je mee eensquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar gaat het heen. Hoofddoekje is nog tot daar aan toe. Dit is gewoon niet leuk meer.
TS zat in de trein naar zweinsteinquote:
mensen met lichtzwarte niqabenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:42 schreef BrauN het volgende:
Goed dat je meldt dat het een donkerzwarte niqaab betrof. Een lichtzwarte is me ook zo wat he.
Dementors eten niet, die zuigen alleen zielen, jeweetzellufquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef BrauN het volgende:
Op vakantie in Egypte heb ik ze trouwens eens goed kunnen observeren, liggend aan het zwembad. De Arabische families in het resort zaten ook aan het zwembad. Die vrouwen met burka/niqaab zitten als een dooie onder de parasol want mogen het water niet in. Die mannen daarentegen hebben de tijd van hun leven, blij als een kind in het zwembroekje in het water. Zo mooi.
En 's avonds in het restaurant vroeg ik me af hoe die vrouwen nou zouden gaan eten. Maagsonde ingebouwd? Vloeibaar? Neen. Lepel vol met vreten, snel dat lapje voor de mond omhoog, lepel er in, lapje snel terug en knauwen maar.
Waarom zou ik dat niet mogen veroordelen? Als ik ze zie vat ik dat op als een belediging, de enige reden waarom ze dat ding aan hebben is omdat moslim mannen blijkbaar de handjes niet thuis kunnen houden en gaan ze er gemakshalve van uit dat iedereen hier in Nederland dat niet kan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat soort dingen moet je als niet-moslim niet veroordelen, want dan is het einde zoek. Zolang ze geen overlast veroorzaken gewoon negeren...
Het is overigens toch een kwestie van tijd voordat de overheid ze in het openbaar verbiedt... (De Niqaam that is, niet de moslim vrouwen...)
Zeik niet, wijf. Ze vallen je toch niet lastig? Het zijn waarschijnlijk toch bleke, aartslelijke gedrochten dus wees ze dankbaar dat ze zo'n gewaad dragen en kom niet aanjanken met 'belediging' dit en dat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef Malev het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet mogen veroordelen? Als ik ze zie vat ik dat op als een belediging, de enige reden waarom ze dat ding aan hebben is omdat moslim mannen blijkbaar de handjes niet thuis kunnen houden en gaan ze er gemakshalve van uit dat iedereen hier in Nederland dat niet kan.
Ze vallen mij wel lastig, dat jij je er niet aan stoort wil niet zeggen dat een ander dat niet doet. Als ik over straat ga met een mooie wiitte puntmuts nemen er toch ook mensen aanstoot aan terwijl ik niemand lastig val?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeik niet, wijf. Ze vallen je toch niet lastig? Het zijn waarschijnlijk toch bleke, aartslelijke gedrochten dus wees ze dankbaar dat ze zo'n gewaad dragen en kom niet aanjanken met 'belediging' dit en dat.
Ja, het zal vast wel meuren daar tussen de benen op een hete zomerdag!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeik niet, wijf. Ze vallen je toch niet lastig? Het zijn waarschijnlijk toch bleke, aartslelijke gedrochten dus wees ze dankbaar dat ze zo'n gewaad dragen en kom niet aanjanken met 'belediging' dit en dat.
Ja, nu kom je ineens met 'aanstoot' aankakken. Je zei dat je het opvat als een belediging en daarom reageerde ik, want da's natuurlijk een ronduit belachelijke uitspraak. Jij voelt je beledigd als je een vrouw ziet lopen in een niqaab?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:34 schreef Malev het volgende:
[..]
Ze vallen mij wel lastig, dat jij je er niet aan stoort wil niet zeggen dat een ander dat niet doet. Als ik over straat ga met een mooie wiitte puntmuts nemen er toch ook mensen aanstoot aan terwijl ik niemand lastig val?
Nee ik zei dat ik mij beledigd voel door de reden waarom ze dat ding aan hebben, niet dat ding zelf.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, nu kom je ineens met 'aanstoot' aankakken. Je zei dat je het opvat als een belediging en daarom reageerde ik, want da's natuurlijk een ronduit belachelijke uitspraak. Jij voelt je beledigd als je een vrouw ziet lopen in een niqaab?
Dude, wat zul jij een zwaar leven hebben...
Oh, okee. Dan begrepen we elkaar verkeerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef Malev het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik mij beledigd voel door de reden waarom ze dat ding aan hebben, niet dat ding zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |