voor een paar kwartjes extra wel ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:46 schreef AbeSapien het volgende:
is de ov studentenkaart geldig in de eerste klas?
Neen,quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:46 schreef AbeSapien het volgende:
is de ov studentenkaart geldig in de eerste klas?
3de klasse is ooit 2de klasse geworden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:45 schreef _The_General_ het volgende:
Ben blij dat er geen 3de klasse meer is
dat dacht ik gister dus ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef trancethrust het volgende:
Zeg waarom zie ik ineens google ads hieronder?
Ja, wat me opvalt is dat de NS hier nooit iets aan doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ja, kraak de TS maar weer af terwijl het gewoon klopt.
De NS heeft nooit plek voor mensen, maar er staan tig coupes leeg. Das gewoon schofterig. Klaar.
En dan ook gewoon niet doen he...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:01 schreef Janetje het volgende:
Maar mooi niet dat we daar mochten gaan zitten.
Met de conducteur die erbij stond, nadat we gevraagd hadden of we daarheen mochten verhuizen, nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:03 schreef Sandyman het volgende:
[..]
En dan ook gewoon niet doen he...![]()
En nog vragen ze zich af waar agressie in het OV toch vandaan komtquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met de conducteur die erbij stond, nadat we gevraagd hadden of we daarheen mochten verhuizen, nee.
ja hehe, anders hadden die 1e klas lui ook hun geld terug moeten hebben. Zou ik als 1e klasser wel eisen van die paupers met hun gratisch OVquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:01 schreef Janetje het volgende:
Ik zat een keer in een bom- en bomvolle trein.
Je stond bovenop elkaar zeg maar, bloedheet.
3 mensen in de 1e klas.
Maar mooi niet dat we daar mochten gaan zitten.
Beetje beperkt wereldbeeldje? Reizen met het OV is voor jou meteen met een OV studentenkaart? Ze zien me aankomen met mijn 33 jaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:13 schreef L-IS het volgende:
[..]
ja hehe, anders hadden die 1e klas lui ook hun geld terug moeten hebben. Zou ik als 1e klasser wel eisen van die paupers met hun gratisch OV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |