abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200524
Spui hier je positieve gal!!
Gezien het feit dat er weer behoorlijk veel negativiteit in de topics te vinden is, vond ik het nodig om "de positieve" topic maar weer eens af te stoffen.
Hier dus alleen positieve posts over de bewoners van BB. En ik weet dat we het kunnen, gezien de resultaten van deel 1.

Tja, ik ben een Weegschaal, en houd de zaken dus gaarne in evenwicht.......

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 00:49:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_200525
da's toch al positief van barb..

en net zoals vorige keer, mij zul je niet veel posten hier, mede omdat ik weinig positiefs te melden heb. Mocht ik toch een brainwave krijgen, dan meld ik dit zo snel mogelijk hier..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_200526
Als ik zo nodig positief wil doen, moet ik ook het goede voorbeeld geven...

Sabine haalt iedere avond wel heel netjes haar make-up van haar ogen. Heb ik bewondering voor, want ik vergeet het de helft van de tijd.

Bianca bracht het wel leuk van die "mint in haar thee", moest zowaar lachen om haar.

Karin is wel funny als ze denkt dat het ontbijt op bed voldoende was om het "goed" te maken met Sabine...

Maurice heeft een mooi gespierd lichaam. Nuff said.

Bart vind ik nog wel aandoenlijk ook, hoe hij zich niet laat ontmoedigen door Sabien.

Ruud laat zich scheren door Mona met haar Gilette For Women... wel knap dat hij dat mes op zijn rug wil, wetende waar het overal reeds geweest is....

Willem kan ook lekker roddelen, blijkt...

Mona vind ik minder irritant worden. Hoeft van mij niet als eerste er uit.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200527
Zo iets Barbarella: zaterdag nomineren ze en donderdag is er dan weer één herenigd met zijn familie.
Here we are now, entertain us.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 04:03:00 #5
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_200528
quote:
op 10-14-1999 om 01:05 AM schreef voyeur het volgende:
Zo iets Barbarella: zaterdag nomineren ze en donderdag is er dan weer één herenigd met zijn familie.

Ja, zo kan ik het ook:
- Toch wel tof van V, dat ze niet constant Mona in beeld houden
- Gelukkig dat iedere uitzending maar 30 minuten duurt
- Fantastisch dat er op Internet soms een stream wordt vrijgegeven van de tuin
- Geweldig dat Bart nu eindelijk een stukje geborgenheid heeft gevonden, waar hij zijn lichamelijke genegenheid bij kwijt kan

"sommige problemen los je op door helemaal door de rooie te gaan"

donderdag 14 oktober 1999 @ 04:38:00 #6
691 luciano
ondertitelloos
pi_200529

"sommige problemen los je op door helemaal door de rooie te gaan"[/quote]

De laatste keer dat ik door de rooie wide gaan had ik er juist een probleem bij!
Dat was nl.de rooie ZEE van mijn vriendin , nu is het mijn ex-vriendin!

pi_200530
Oke, oke we mogen met z'n allen wel mopperen op alles en nog wat met BB te maken heeft, maar we kijken wel met z'n allen.

Ondanks alle kritiek hier is het gewoon een leuk programma. Een herhaling van het project (ik noem het liever project, omdat het meer een experiment is dan televisie maken) zal absoluut minder succesvol zijn.

Als je terug zou blikken over een jaar of 25 wordt dit een van de programma's die geschiedenis blijken te hebben gemaakt. Vergelijk het met Mies Bouwman's "Het Dorp", Ramses Shaffy met "Shaffy's cantate" (oid) en "Het schaep met de vijf poten". Dit zijn voorbeelden uit de wel heel oude doos, maar de meesten zullen ze wel kennen.

*** I have this condition ***
pi_200531
een positief stukje in het nrd handels blad http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/10/13/Med/03.html
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_200532
Het is vandaag donderdag....
ik heb zin in anderhalf uur BB op TV
  donderdag 14 oktober 1999 @ 17:22:00 #10
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_200533
Gelukkig zijn DD en R. X W. niet de volle anderhalf uur op televisie!

Zonder BB was dit geweldige forum er niet geweest, waar ik alle duistere krochten van mijn ziel leer ontdekken

Ik weet nu eindelijk hoe je een krentenmik kunt laten mislukken: een volle eetlepel kaneel erbij!

Je leert een hoop songteksten van BB, soms zelfs gloednieuwe!

Het is te gek dat George Baker weer eens is afgestoft en speciaal voor BB in een hijskraan mocht zingen. Leuk voor die man, heeft-ie ook eens een verzetje. Het moet niet makkelijk zijn om je altijd een verlopen artiest (vergane glorie uit grootmoeders tijd) te voelen.

Ik had écht geen idee dat een man van 44 het nog elke 4 dagen moest doen...ik dacht het er dan allang in poedervorm uitkwam!!

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

donderdag 14 oktober 1999 @ 17:34:00 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200534
ik was even aan het icqen met iemand uit Malaysia... ze kennen BB ook

nederland staat op de hele wereld map

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_200535
Mona kon met die hoepel om haar nek langer hoelahoepen, dan om haar middel.

Bart zei eerlijk tegen Bianca dat hij soms wel een hekel aan haar had.

Als ik het maar hard genoeg probeer, komt er wel iets positiefs uit....

pi_200536
Ik vind het erg positief dat er binnen kort een nieuwe dimensie aan het programma wordt toegevoegd nl. honger!

Ik zou het van de bewoners erg positief vinden als ze Mona zouden wegstemmen. Dan kan ik toch weer wat positiever voor de buis zitten.

Is dit positief of niet?

-------------
Hoop doet kijken.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')