xbox 360 is dan ook al een jaar uit knurftquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:36 schreef Rekkie het volgende:
El Viva El Xbox 360
Juist de reden voor mij om niet voor de PS3 te kiezen.
Ik kan nu tenminste elke avond lekker spelen zonder verveeld te raken
Ja èn? Knurft!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:40 schreef ikJur het volgende:
[..]
xbox 360 is dan ook al een jaar uit knurft
Mario Strikers, Zelda, SSX Blur zijn fatsoenlijk goede games voor de Wii. Scarface is er ook één.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:36 schreef MouzurX het volgende:
Klopt voor de wii zijn er ook nog geen fatsoenlijke games uit.
Zelda heb ik niks mee .... 3 games nou joepie zegquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mario Strikers, Zelda, SSX Blur zijn fatsoenlijk goede games voor de Wii. Scarface is er ook één.
![]()
Vind je GTA leuk? Vind je GOEDE jaren 80 muziek vet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zelda heb ik niks mee .... 3 games nou joepie zegIs scarface goed?
Ja maar is het spel goed? niet dat je het binnen een paar uur uit hebt enz?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Vind je GTA leuk? Vind je GOEDE jaren 80 muziek vet?
Dan is dit de game voor jou. Je hoeft niet eens zo zeer iets te hebben met de film Scarface. Overigens vind de verhaallijnen van de game plaats na het verhaal van de film.
Ben het wel met je eens, Wii had wel meer games mogen uitbrengen. Vooral ORIGINELE en geen ports van PS2 / Xbox / Cube.
Muziek is goed (een tracklist van 300 volledige bekende 80 nummers)quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar is het spel goed? niet dat je het binnen een paar uur uit hebt enz?
Enige wat mij zou boeien is MotorStorm... met de rest heb ik niks.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:29 schreef Meneer-Goud het volgende:Virtua Fighter 5 Tony Hawk's Project 8 Rainbow Six: Vegas Ninja Gaiden Sigma MotorStorm (heb je wellicht al) F.E.A.R. Oblivion The Darkness
Als daar niets tussen staat dat je zint, ben je een zeikerd.
het zijn niet echt titels waarvan je denkt : wooow ik ga een ps3 kopen daarvoor. FEAR en oblivion en the darkness(dacht ik) en rainbow six vegas zijn ook op de xbox360...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:29 schreef Meneer-Goud het volgende:Virtua Fighter 5 Tony Hawk's Project 8 Rainbow Six: Vegas Ninja Gaiden Sigma MotorStorm (heb je wellicht al) F.E.A.R. Oblivion The Darkness
Als daar niets tussen staat dat je zint, ben je een zeikerd.
Band of Brothers?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik wacht op LittleBigPlanet, GT5, GTA4 en CoD of Band of Brothers. Duurt alleen nog wel ff voordat die er zijn. Oh! En ik wacht met smart op een SSX voor de PS3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |